1 Temmuz 2013 Pazartesi

Pou 1.3.9 - Mod - Para Hileli


Merhaba arkadaşlar cenazemiz var diye 2 gündür paylaşım yapamadım . Daha önce sitede pou'nun eski versiyonunu paylaşmıştım ama gelen güncellemeler ile oyuna eklemeler yapıldı ve pou'nun 1.3.9 versiyonunu ekliyorum . Gerçekten android dünyası tarafından sevilen 50 milyon kişi tarafından indirilen sanal bebek oyunumuz pou zaman geçirmek için bire bir . Pou hemen hemen aklımıza gelen bazı şeyleri yapabiliyor altına pisliyor , kirleniyor , acıkıyor , hasta oluyor , oyun oynamak istiyor vb . şeyler yapabiliyoruz . Pounun çiçeklerini büyütüyoruz , pou'yu kaleye koyup gol atmaya çalışıyoruz vb . Ayrıca para sıkıntısı çekilen bir oyun olduğu için sınırsız para hileli paylaşıyorum tadını çıkarın doya doya .

Oyundan Resimler





İndirmeye Gelelim ;


Kurulum  ; 
APK dosyasını kurup oynayın , Para hilesi için birşey yapmanıza gerek yok .

15 yorum :

  1. Hocam apk ayi indirrdikten sonra dosyalarımdan apk yi bulup doğrula ve yükle diyorum indirme basarisiz diyor napayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceki pou dosyasını sıl ayarlardan sonra yükle olur

      Sil
    2. önceki pou dosyasını sıl ayarlardan sonra yükle olur

      Sil
    3. Benimde yüklenmiyo . Poum da gitti zaten :( önceki dosyayıda sildim . Ama başarısız diyooo . Acil cevappp

      Sil
  2. Beyler ben galaxy y kulaniyorum inirme yerine tıklayin ca filay gibi bise geliyor bende ok var tikliyom indirme başli yo diyo sonra indirme başarasız diyo bi aciklama istiyorum

    YanıtlaSil
  3. hocam olmuyo bu para hilesi kurduk ama malesef

    YanıtlaSil
  4. abi pou silmemiz mi gerekio ya

    YanıtlaSil
  5. bende galaxy y var oldu tşkkrler

    YanıtlaSil
  6. saol işte bunu arıyodum ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. kurulım çok basit apk yi kurun ve oynayın(eğer pou varsa onu silin)

    YanıtlaSil