29 Haziran 2013 Cumartesi

Galaxy Pocket Soru Arşivi


Evet arkadaşlar öncelikle bir duyurum olucak bugunki paylaştığım 2 oyun yani Farm Invasıon USA ve Akinator oyunlarının indirme linklerini başka sitelerden aldım bunu bildireyim nedeni burda internet yavaş olduğu için upload edemiyorum . Konumuza dönelim arkadaşlar şimdi bu konu altında telefonumuzda oluşan problemler , sorunlar , oyun problemleri , gibi sorularınızı bu konu altında sorun bende cevaplıyacağım neden böyle bir konu açma merağı duydum sizlerin sorduğu sorunun cevabını başka arkadaşlarda arıyorsa bu konu altında verdiğim cevaplardan yararlanacaktır bilginize . Genellikle böyle konu açınca bir yerlere gidiyordum ama şimdi uzaklara felan gitmiyorum .

Ayrıca bir arkadaş bana e-posta atarak telefonunda hangi oyun uygulamaların olduğunu sordu onuda cevaplıyayım ;

- Holo Launcher ( Telefon tema )
- Accu Weather ( Hava durumu)
- Bunları Biliyor musunuz ? ( bilgi uygulaması )
- Ezan Vakti
- Facebook
- Game Killer ( Hile programı )
- Kaç Sene Oldu ? ( Komik bir bilgi arşivi )
- Root Uninstaller
- Whatsapp

Ayrıca kullandığım romda JellyBlast v3 romudur .

SORULARI ALALIM BLOG'UN EN BÜYÜK SORU ARŞİVİ OLACAKTIR .

53 yorum :

  1. son guncelleme 4.2.2 nemesis ile telefonun ayarlar bolumune giremiyorum ayrica bir cok uygulamada hata raporu geliyor ve guncelleme gelmedi daha ne yapicagiz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz en iyisi yeni guncelleme gelene kadar orjinal romu kullanin ben nemesisle facebook sayfasindan kobnstum hatalar giderilnesi icin yakinda guncelleme gelicek ve guncelleme gelince ben paylasirim

      Sil
    2. Hocam 4.2.2 orjinal romunla aynı olan bi custom rom var mı ?

      Sil
    3. jellyblast hemen hemen ayni .

      Sil
    4. Ya hocam ben jelly blast v3 room yapicam mediafire eror veriyor indirmiyorum.Bi cozum soylermisin

      Sil
  2. 1 ) Hocam cynoagenmod 10.1 Galaxy Pocket sürümünü bulabilir misin ?
    2 ) Farm frenzy 3 paylaşır mısın ?
    3 ) Holo launcher plus ile free arasındaki farklar.
    4 ) Ekran çözünürlüğünü ve piksel yoğunluğunu yükselten bir program var mı ?
    5 ) Jellyblast sayesinde telefon hızdan uçuyor :D Yavaşlatmak için bir lauuncher bulursan sevinirim :D

    Hepsi bu kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 ,2, 4 e bakicam holo launcher parali surumden temayi ayarlamak istediginiz gibi ayqrlayabiliyorsunuz . Telefonu yavaslatmak icin virus sokun :D

      Sil
  3. hocam isterseniz sitenize admin olmak isterim herturlu stock rom custum rom root isleri lisans sorunu olan uygulamalara yama yapa biliyorum chaingfire 3d ye gerek kalmadan beyaz goruntuyu yok edebiliyorum her gün iki tane en az oyun paylasa bilirim isterseniz admin olmak isterim bu arada telim galaxy wonder cm10.1 galaxy pocket yeni surum 4.2.1

    YanıtlaSil
  4. mucteba bugun bilgisayara geceyim konusalim facebook sayfasindan numaranizi atin sikdi whatsappdan konusalim . yada burdan atin.numaranizzi sonra silerim .

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. biraz saçma olucak ama temple run yada rail rush yayınlar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estagfirullah saçma degilde cihazimiz i serisi oldugu icin temple run ve rail rushu acmiyor . Ama temple run.kadar olmasada sitede benzeri oyun var .

      Sil
    2. O değil arkadaşımda Ace 2 var onda bile küçücük temple run :D Çalışsa bile oynamam ben. Temple Run oynamak için en az 4 inçlik bir telefon almalısın.

      Sil
  7. 1.External SD kartini neden SD kart gibi kullanamiyoruz. Neden bir suru appi external karta kurulamiyor.(Buna oyunlar bile dahil)Hadi sistem programlarini anlarsin.
    2. Bende subway surferes gibi oyunlar kasiyor acaba simple rom var diye mi(acikcasi simple romda hizli) Oyunlari acarken chainfire ayar yapmaya gerek var mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sistemden kaynaklanıyor bir bilgim yok ama blogda paylaştığım Link2SD uygulamasıyla teldeki bütün uygulamaları ve oyunlar extrnal sd carda taşıyabilirsin.
      Oyunun kasması romdan kaynaklanabilir ve chainfire kullanabilirsin .

      Sil
  8. Hocam jelyblasta tekrar guncelleme geldi. Onu da yapalim mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapmayın her seferinde bi bok çıkıyor hatalar felan :D

      Sil
  9. Hocam hungry shark evoulations paylasirmisin

    YanıtlaSil
  10. Hocam overclock nasıl yapılıyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. overclock uzun iş hocam araştırın siz googleden .

      Sil
  11. Hocam film indirmek için bir program var mı ? Ayrıca jellyblast ile yatay izlenmiyor. Bi bakar mısınız ? Bu arada Hostel III'ü nasıl indirebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film indirmek için İNDİRME YÖNETİCİSİ programını indirin indireceğiniz filmi filmi izle ' ye tıklayın gelen seçeneklerden indirme yöneticisini seçin inecektir . Ayarlar / ekrandan otomotik döndürmeyi açın . Hotel 3 üde film programlarınadan ancak indirebilirisniz.

      Sil
    2. Peki telefon .avi uzantılı aları açar mı ?

      Sil
    3. Açmassa bile mx playerle acarsınız .

      Sil
  12. Hocam ben GTA 3 kurulumunu anlamadım. Android kısmında 3 klasör var hangisine atçaz?

    Klasörler : data , obb , sdcard

    YanıtlaSil
  13. Hocam benim internet kablolu olduğu için daha jellyblast'ı güncelleyemedim. Yani hala 4.1.1 :D . Yalnız telefonun USB belleğini external sd olarak görüyor ve hafıza kartım sadece USB'ye bağlandığında ortaya çıkıyor ? Ne yapmalıyım ? Oyun indircem ama 2,20 GB çook yetersiz :(

    YanıtlaSil
  14. Dosyalarıma girin menu tusuna basın ve ve su yolu izleyın digerr/ayarlar/ana dizini ayarla dan sdcardı secin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jeltblast da 4,1,1 de dosylarım yok hocam file explorer var onda nasıl gideririrz bu sorunu

      Sil
    2. hocam file explorer daha iyi hem kasmıyor hemde birden çok seçmeli seçenekleri var haa ben dosyalarımı istiyorum derseniz orjinal romdan root uninstaller ile dosyalarımın apksını çıkarmalısınız .

      Sil
  15. hocam bende radyoyu kulaklikla dinlerken ses galiba kisalip cogaliyo. ne yapmaliyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kulaklıkta sorun olabilir . başka kulaktıkdan deneyin birde .

      Sil
  16. Merhaba hocam ben rootunnistalleri yukledım ve T.E.A.M batery programını sileyim derken yanlışlıkla Status Barı sildim yani ust panel yok ne saat ne pil vs hiç birşer kalmadı nasıl duzeltiriz ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yedeklemediyseniz ya statüs barın apk sını internetten bulup yüklüyeceksiniz yada tekrar rom'u kuracaksınız .

      Sil
  17. Hocam status barın adı neydı işte ben onu hatırlasam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adını bosverin googleden gingerbreaf status bar apk yazıp bulun yada bekleyin ben kendi telefonmudan status barın apksını cıkarıp buraya linkini atarım .

      Sil
  18. hocam bi zahmet olmazsa ekran çekme programı da sayfanıza koyabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekran çekme galaxy pockette önce home tuşuna basığ sonra güç tuşuna basın hızlı yapın bunu ekran fotosu çeker .

      Sil
    2. hocam buldum :) istersen ecliipse29@gmail ile benle baglanti kur vereyim 100% pro versiyonu ve calisan versiyondur

      Sil
  19. Hocam hungry shark evo çalışırmı

    YanıtlaSil
  20. Hocam
    1.Başka custom romları jelyblast gibi yukleyebilirmiyiz
    2.Orjinal romu bilgisayara bağlanmadan kuramazmıyız
    3.

    YanıtlaSil
  21. Hocam bende jellyblast 3 kullaniyorum fakat google play guncel degil eski surum nasil guncelleyebiliriz.
    Ayrica youtube gibi telefonda zaten kayitli olan uygulamalarida marketten guncelleyemiyorum sorun ne acaba..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paket veri problemi oluyor güncellemelerde ve google play strore internet güncel versiyonunu indirip kurabilirsiniz .

      Sil
  22. Samsung'a mail atsak bizim telefona güncelleme getirir mi acaba ?

    YanıtlaSil
  23. Abi nedir bu çektiğimiz illaki yeni telefon aldıracak bize bu samsung

    YanıtlaSil
  24. Hocam minecraft çalışıirmi?

    YanıtlaSil
  25. Hocam lutfe ya helly blast v3 room yapicam her sey tamm mediafire eror veriyor invalid or delete file

    YanıtlaSil