6 Mayıs 2013 Pazartesi

JellyBlast v3 Custom ROM [Galaxy Pocket İçin]


Merhaba arkadaşlar şimdi sizlere beğendiğim ve kullandığım custom rom olan Jelly Blast v3 paylaşıcağım .Rom oldukça hızlıdır ram 120 ' lerden yukarı çıkmıyor ve sizlere kendi telefonumdan çektiğim resimlerle rom'u göstericem . Hemen hemen jelly bean romu gibi . Uzatmadan özellikler ;

-% 80 Türkçedir .
-İkonlar tamamen İce Cream Sandwich ikonlarıdır .
-Yeni ayarlar görünümüne sahiptir . [Galeri felanda yeni görünümdedir ]
-Gayet hızlı ve kullanışlıdır .
-Statüsbar (bildirim çubuğu) tamamen değişmiştir yeni wifi simgesi ,saat , şarj simgesi.
-20'den fazla duvar kağıdı .
-Grafik olarak canlı ve renlidir . [Çoğu siyah ]
-Android sürümü 4.1.1 ' dir . [Sürüm 2.3.6'dır ama hava atmanız için 4.1.1 gözüküyor :) ]


Anlatıma resimlerle başlıyalım .[Resimler kendi telefonumun resimleridir tamamen bana ait]






 Önce CWM kurmak lazım : Buraya Tıklayarak CWM İndirin

Jelly Blast v3 Custom Rom İndirme : Buraya Tıklayarak Romu İndirin

Kuruluma geçelim ;

1) İndirdiğimiz JellyBlast v3 For Pocket.zip ve vM00CWM.zip dosyasını zip'ten çıkarmadan telefonun ana dizinine atıyoruz .

2) Telefonu kapatıp ses açma + güç tuşu + home tuşuna basılı tutarak recovery moda alıyoruz .

3) Recovery modda wipe data/factory reset ve wipe cache partition ' a ses kısma tuşuyla gelip orta tuşa basıyoruz  . [ Dikkat telefondaki bütün uygulamaları siler .]

4) Recovery modda apply update from sdcar 'a ses kısma tuşuyla gelip orta tuşla giriyoruz .

5) Orada telefonun ana dizinine attığımız vM00CWM.zip ismine ses kısma tuşuyla gelip orta tuşa basıyoruz .

6) Karşımıza daha başka bir recovery mod geliyor turuncu renkli yazılarla yazılmış 9 yazı görüyorsanız doğru yerdesiniz . (reboot system now dahil)

7) Bu menüde install zip from sdcard ' a ses kısma tuşuyla geliyoruz ve orta tuşla açıyoruz .

8) Burada karşımıza ilk çıkan seçenek yani choose zip from sdcard seçeneğine orta tuşla giriyoruz.

9) Bu menüde ise telefonumuzun ana dizininde olan klasörler çıkıyor .

10) Dikkat edin ses açma tuşuna basarak en aşşağı bir kerede inmiş oluyoruz ve orada JellyBlast v3 For Pocket.zip seçeneğine ses açma tuşuyla üstüne geliyoruz ve orta tuşa basıyoruz .

11) Karşımıza bir sürü no no no seçeneği ortalarda ise yes seçeneği çıkacak yes seçeneğine tıklıyoruz . Burada bizi 1 - 2 dakika bekleticek çünkü rom yükleniyor .

12) Rom yüklendikten sonra telefon açılacak hemen settings'e  girip Locele and text ' e girip  select langue'ye tıklayıp türkçeyi bulup seçiyoruz ve artık türkçedir rahat rahat kullanabilirsiniz .

Not : Rom'a holo launcher yüklüdür holo launcher ile kullanırsanız daha hızlı ve daha rahat kullanacağınıza eminim . Kaldırmaya çalışırsanız kaldıramassınız çünkü rom'un sistemine yüklenmiştir . Yüklü olan Holo Launcher eski versiyondur . Haa ben yeni versiyonu yüklemek istiyorum derseniz aşağıdaki adımları takip ediniz ;

1 ) Buradan root uninstaller Pro uygulamasını indirip kurun .

2) Programı kurun . ( root olmalısınız )

3 ) Programda Holo Launcher'i kaldırın . (Kaldırdıktan Sonra Telefonu YENİDEN BAŞLATIN)

4) Buradan paylaştığım güncel holo launcheri indirip dediğim gibi kurun artık güncel ' dir.

Bir problem veya sorunuz olursa bu konu altına yorum atarak sorabilirsiniz .



200 yorum :

  1. google play den ne indirsem paket veri geçersiz diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu googleden araştırın hocam . bi bilgim yok .

      Sil
    2. arkadşalar devamlı s yazısı çıkıp duruyo ne yapmam gerek

      Sil
    3. açılana kadar orjinal rom yükleyin

      Sil
    4. linkleri yenilermisin

      Sil
  2. Peki eski Holo mu iyi yoksa yeni sürüm Holo mu . Hangisinda ha stabil çalışıyor telefob ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki yeni sürüm holo daha iyi .

      Sil
    2. Hocam bu solediginiz vM00CWM.zip dosyasini nasil ana diziye aticam ve ben bupaylastiginiz konuyu yaparsam eski haline cevirme gibi bi ihtimalimiz varmi
      YARDİMCİ OLUN LUTFEN.


      Sil
  3. Ya hocam başka Rom yokmu su gibi sarj yiyor ayrıca başka başlık altında rootlu GPocketa yuklenmesi gereken uygulamaları gösterseniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.cigicigi.co/rootlu-android-telefonlarda-olmasi-gereken-10-uygulama.html

      hocam istediğiniz konu bu sitede var

      Sil
    2. hocam bısey sorcam sızınkınde 5360 dıyo pocket 5300 ?

      Sil
  4. Hocam birsuru rom varda ingilizce turkce yok insallah yarin konu acar uygulamalari belirtirim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi bu neden telefondan indirilmiyo nasıl yapcam anlatırmısın

      Sil
  5. lanet olsun telefon açılmıyo!

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Onur bey eğer telefon açılmıyorsa tek çözüm orjinal rom'u tekrar yüklemektir . Orjinal rom' konusu sitede vardır .

      Sil
  7. orjinal rom yükleyemiyorum kabloyu bağladığımda bilgisayar tanımadı

    YanıtlaSil
  8. Orjinal r om konusunum altinda bir dosya verdim driver dosyasi onu yukleyin pc telegonu tanir.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. cmw değil konunun sonunda bir driver dosyası verdim kırmızı yazı ile anlatım.

      Sil
    2. Hocam bende cmw de yuklenmiyo indirme basarisiz diyo ne yapablirim

      Sil
  11. hocam hololauncher demişsiniz ama adw launcher kullanıyor. yoksa ikisi aynı şeyler mi ? aynı zamanda rootlu halde başlattı benimkisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam holo kullanıyor adw'ye rast gelmedim ayrıca root ' lu halde bende başlamadı demek ben yüklemeden önce root lu değilmişim :D :D

      Sil
  12. Hocam gerçektende android sürümünü yükseltebilirmiyiz telefonun. varsa onuda paylasabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam şuan jellyblast yani bu rome yeni güncelleme geldi ve güncelleme ile ics jelly bean android sürüm 4.2.2 oldu .

      Sil
  13. Hocam senin tel galaxy pocket degil mi model numarasında 5360 yaziyo.

    YanıtlaSil
  14. bi zararı yok sende yükle bu romu sendede 5360 yazıcak bilmemneden öyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu rom galaxy y'den derlenmiş de o yüzden.

      Sil
  15. 4.2.2 kasmaz mı

    YanıtlaSil
  16. Hocam 4.2.2 de ki uygulamalari acar mi.Bir de hocam dosyalari zip ten cikarmazsak hicbir uygulama bu eylemi gerceklestiremez yaziyo.
    Telefondaki uygulamalardan.

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Kardeşim ben bunu yükleyeceğim ama biraz bu konuda amatörüm. Eğer yapamaszam ne yapabilirim. Birde bunu yüklersem telefonum garanti kapsamından çıkarmı acaba? Teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. hocam yapamama gibi bir sansiniz yok adim adim yapin bir problem olmaz ce telefon garantiden.cikar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki hocam garanti kapsamına girmesi için orjinal romu yüklemek yeterli olur mu?

      Sil
    2. yetiyor ama orjinal romda root olmuyacak

      Sil
  21. hocam teli reboot yaparsak rom gider mi

    YanıtlaSil
  22. Kardeş brick olma riski var. Bence en iyisi sen telefona dokunma. Brick olduğunda benden 200 lira istedi telefoncu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlattığım gibi yaparsa birşey olmaz ben hergün farklı farklı romlar yüklüyrum :D

      Sil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. Hocam merhaba bn jellyblast romunu yukledim ama ardindan hicbir sekilde internet uzerinden indirdigim oyunlari acamiyorum hocam lutfen yardim edebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acamıyorsunuzda acık bilgi verin ne hatası aliyırsunuz .

      Sil
    2. Hocam o sorunu hallettim ama farkli bir rom yukledim. Ve telefon acilmiyo
      Yardim ederseniz sevinirim

      Sil
    3. telefon açılana kadar orjinal rom yükleyin .

      Sil
    4. Hocam bir oneri vermwk istiyorum hyperions v7 romu var cok kullanisli isterseniz link atabilirim

      Sil
    5. Hocam bir oneri vermwk istiyorum hyperions v7 romu var cok kullanisli isterseniz link atabilirim

      Sil
    6. bi atın linki bakayım .

      Sil
  28. hocam benim anlamadıgım 4.1.1. oluyor ama android marketin içi degişmiyor bu nasıl iş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde surum 2.3.6 ama 4.1.1 olarak gozukuyır .

      Sil
  29. merhaba arkadaşlar ben rom u kurdum ama müzik player ve kamera çalışmıyo bide servis yok dio nasıl düzeltebilirim acil yardım lütfen :((

    YanıtlaSil
  30. Hocam Galaxy Ace için iOs 7 ROM çıkmış. Pocket için bulabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  31. Hocam bide JellyBlast ROM'da şarjın % kaç olduğunu uygulama kullanmadan göstermesini buldum.

    Ayarlar > JELLYBLAST CONTROL > Status Bar Mods > Battery Options > Battery Text Style'ye girin oradaki ayarı " Large % " olarak değiştirin.

    YanıtlaSil
  32. Hocam arkadaşın telefonu çok kasıyo. Cihazın numarası 5360 ( Galaxy Y ) yazıyo Galaxy Y'ye olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten rom normalde galaxy y icinde bunu pocketede uyarlamıslar yani arjadasınız telefonuna yani galaxy y olur.

      Sil
    2. Hocam bide bu rom ICS gibi. Cyanogenmod Jelly Bean romuna çok benziyo. Onu bulabilirmisin ?

      Sil
    3. türkçe dil desteği yok malesef :S

      Sil
  33. hocam yaptım yaklaşık 10 dakıkadır s yazısı gelıp gıdıor acılmadı daha ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açılana kadar orjinal rom yükleyin .

      Sil
    2. nasıl orjinaj rom yüklicem anlamadım

      Sil
    3. acıl yardım edermısın kardesm

      Sil
    4. sitede orjinal rom konusu var orda anlattığım gibi yapın.

      Sil
  34. meraba abi tamam herşey hoş güzelde ben herşeyi hallettim hçbi sıkıntı yok fakat marketten bişey indirmeye çalıştığım zaman tam iniyo %100 oluyo ve paket dosyası geçersiz die bi hata veriyo hiçbişey indiremiyorum onu nasıl düzelticem bi yardım et lütfen

    YanıtlaSil
  35. s.a yusuf kardeş bu romu yükledim kullanıyorum sağol güncellemesi gelmiş ya bunun onu güncelleyeceğim yerde onaylama metni çıkıyor karşıma orda button lar ekrana sıgmadıgından dolayı güncelleyemiyom ne önerirsin .. ????????

    YanıtlaSil
  36. hocam bu romu yukledım guncelleme yaptım ama name sıs cıkıyor acılısta ole kalıo napmam gerek

    YanıtlaSil
  37. yusuf kardeş başka türkçe rom bulup da paylaşırmısın biranönce lütfen ..

    YanıtlaSil
  38. admin bey pocket gt-s5300 var ona uyarmı?

    YanıtlaSil
  39. Orta tusa basili tuttuktan sonra arkaplanda acik olan uygulamalari surukleyerek sonlandiramiyoruz . Gorev yoneticisinden kapatsak bile acik gorunuyolar bu da sarjin su gibi akip gitmesine neden oluyo

    YanıtlaSil
  40. Orta tusa basili tuttuktan sonra arkaplanda acik olan uygulamalari surukleyerek sonlandiramiyoruz . Gorev yoneticisinden kapatsak bile acik gorunuyolar bu da sarjin su gibi akip gitmesine neden oluyo

    YanıtlaSil
  41. admin şu an oluyo ve olmick diye cok korkuyorm :(

    YanıtlaSil
  42. admin telefon açılmıyooo s yazısı cıkıyo sonrada siyah ekranda kalıyo

    YanıtlaSil
  43. admin oldu sana ne kadar teşekkür etsem az kalır!

    YanıtlaSil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  45. hocam bunu nasıl silebiliriz

    YanıtlaSil
  46. Hocam google play den uygulama indirmiyor neden

    YanıtlaSil
  47. Bok gibi NEMESİS ONE ROM COK DAGA GUZEL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.youtube.com/watch?v=QVGTU5hK9MY

      NEMESİS ONE ROM 4.2.1 custom rom ve işini daha iyi yapıyor

      Sil
    2. DOWNLOAD LİNKİ: http://www.4shared.com/zip/RA6DqnvF/NO_-_HD_FAST_EDITION_For_Galax.html

      Sil
    3. kadir link e erişilemiyor yeniden atsana

      Sil
  48. ya admin bu dspmanager hat verip duruyo napcaz

    YanıtlaSil
  49. S.a Hocam Ben Telefona Yükledim Kurdum Çokda Güzel Ama 3 Problem Var Büyük Problemler Yardımcı Olurmusun
    1.Sim kart Okumuyor
    2. Hafıza Kartı Okumuyor
    3.Güç Kapatma Tuşuna Basınca Bembeyaz Bir Ekran Geliyor Birdaha Basınca Tuş Kilidi Geliyo Yani Anlayacagın Uykuya Almıyor Hiç Telefonu

    Lütfen Yardımcı Ol

    YanıtlaSil
  50. S.a Hocam Ben Telefona Yükledim Kurdum Çokda Güzel Ama 3 Problem Var Büyük Problemler Yardımcı Olurmusun
    1.Sim kart Okumuyor
    2. Hafıza Kartı Okumuyor
    3.Güç Kapatma Tuşuna Basınca Bembeyaz Bir Ekran Geliyor Birdaha Basınca Tuş Kilidi Geliyo Yani Anlayacagın Uykuya Almıyor Hiç Telefonu

    Lütfen Yardımcı Ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kardesım aynı şeyler bendede var galıba garantıye gonderıcem

      Sil
    2. banada oldu aynısı :-(

      Sil
  51. wipe data/factory reset yapmadan yapsak ne olur

    YanıtlaSil
  52. ben denedim cep telefonum sürekli s yazısı çıkıo 5 dakikalı kalp krizi ve endişeden sonra recorvery moda alıp resetledim 15 dk sonra açıldı ama belki de resetlenmeden açılabilir. Bu arada admin ne yalancısın yaa bende (GT_S5300) gözüküo bidaa senden rom almıcam!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romu yükleyince sorun oluyomu mesela biri uygulama yükleyince paket veri geçersiz diyormuş

      Sil
  53. Holo launcheri niye yüklüyoruz? Nasıl olsa android 4.1 olmayacakmı ??

    YanıtlaSil
  54. Linkleri yeniler misiniz ?

    YanıtlaSil
  55. link yeniler misiniz lütfen.

    YanıtlaSil
  56. Link sizlere ömür....

    YanıtlaSil
  57. yükledim ama mesaj göndermiyor :) Neden acaba Ornegin 7000
    rehbere kişi eklemiyor :)

    YanıtlaSil
  58. admin benim telefon galaxy y s5360 arkadaşım pocket kullanıyor bu siteyi önerdi s5360da bu rom kullanılır mı CEVAP VERİRSEN SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  59. admin jellyblast rom inmiyor :(

    YanıtlaSil
  60. YUSUF ABİ CEVAP VER YA HADİ 2 GÜNDÜR BKLYRM

    YanıtlaSil
  61. hadi be artık cvp veren yohmu üff aq admin ihtiyacım var hadi ltfn cvp at yaw

    YanıtlaSil
  62. hocam ındırdım yukledım sımdıde telefona vodafondan sınyal gelmıyo ne yapmalıyım bır an once cevap ver acilllll

    YanıtlaSil
  63. aga link kırık yeniden yüklesen jelly blastı

    YanıtlaSil
  64. Link ölmüş....

    YanıtlaSil
  65. link te bişey yok lütfen düzeltirmisiniz?

    YanıtlaSil
  66. yusuf abi 1 hafta oldu hadi artık beee :/

    YanıtlaSil
  67. selam
    eğer bu işlemi yaparsanız telefonunuz garantiden çıkar
    bu riski göze alan buyursun yapsın

    YanıtlaSil
  68. bu romu neden indiremiyoruz

    YanıtlaSil
  69. bu romun linkini atarmısın

    YanıtlaSil
  70. ROMUN LİNKİ YENİLERMİSİN KIRIK LİNK! ÇOK ACİL!!

    YanıtlaSil
  71. Link at link indiremiyoz .

    YanıtlaSil
  72. admin hadi çok acil lazım

    YanıtlaSil
  73. Mediafire neden eror veriyo ya link yenilermisin .

    YanıtlaSil
  74. Link kirik dosya silinmis linki yenilermisin admin seni bekliyoyorum hadi canim yaaaa lutfen....

    YanıtlaSil
  75. http://goo.gl/rZNgcX
    bu yeni link arkadaşlar

    YanıtlaSil
  76. linki yenileee krıkkk

    YanıtlaSil
  77. http://adf.ly/FRw5P
    YENİ LİNKKK INDİRİN SINIRLI

    YanıtlaSil
  78. http://www.mediafire.com/download/27cyuog8hqx4jro/evolution-x4.zip

    buradaki rom birebir aynıdır! zor buldum valla ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşşş harbiden aynımı ona göre yüklicem

      Sil
    2. aynıdır

      Sil
    3. kardeşim çok saol benim tel. galaxy y dün akşam yükledim mükemmel oldu ama androidi 2.3.6 olarak gösteriyor onu 4.1.1 olarak gösterse daha iyi olurdu ama yinede saoll :D

      Sil
  79. ROMU YUKLEMEYİN ASLA BEYLER BAYANLAR HATA OLUŞTURUYOR.
    -SIM KARTI OKUMUYOR
    -HAFIZA KARTINI OKUMUYOR
    -TEL UYKU MODUNA GEÇMİYOR
    PİŞMAN OLMAYIN SONRADAN YUKLMEYİN ASLA TELEFONUNUZA ROMU!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayn kardeş banada aynısı oldu garantiye verdim 1 ay sonra gönderdiler ana kartını değiştiriyolar daha bugün aldım üstene bide para verdim .

      Sil
  80. yusuf abi turbobit hesabın varsa ordan link at

    YanıtlaSil
  81. ROM YUKLEMEYIN ASLA TELİM BOZULDU :(((

    YanıtlaSil
  82. JellyBlast v3 yükleyeceğim ama link kırık nereden bulabilirim ?

    YanıtlaSil
  83. Hocam jell blast v3 linki inmiyor bir baksan iyi olur .

    YanıtlaSil
  84. Hocam jell blast v3 linki inmiyor bir baksan iyi olur .

    YanıtlaSil
  85. Abi bi yenile linkleri yaa

    YanıtlaSil
  86. LİNK KIRIK LİNKLERİ YENİLERMİSİN KARDEŞİM

    YanıtlaSil
  87. JELLYBLAST YÜKLEMEK İSTEYENLER BUYRUN http://galaxypocketcilar.blogspot.com.tr/2014/02/galaxy-pocket-icin-customozel-rom.html

    YanıtlaSil
  88. admin yardım et telefonum açılmıyor recovey moduna alıyor sürekli usb bilgisayarda okumuyor (driveri yüklü) odin modunada alamıyorum yardım et

    YanıtlaSil
  89. cwm yi nasıl yülüyoz kaç aydır telefonu güncellemeye çalışıyom bari bunda olsun

    YanıtlaSil
  90. hocam rom dosyasını tekrar yükle lütfen ihtiyaç var

    YanıtlaSil
  91. rom dosyasını tekrar yükleyebilirmisiniz rica etsem

    YanıtlaSil
  92. android sürümü yükselicekmi ki :D

    YanıtlaSil
  93. Ya hocam Ben cmw yi yaptım ama jely bean ı değil iosu kurmaya çalıştım telefona ust kısmı gözükmüyo telefonun aynı değişen birşey olmadı

    YanıtlaSil
  94. hocam jellyblast v3 linki yeniler mişsiniz

    YanıtlaSil
  95. Giriyorum linklere yuklemiyor yukleme basarisiz diyor bi yardimci olsaniz

    YanıtlaSil
  96. YA GÜZEL OLMUŞ AMA BEĞENMEDİM TELEFONUMU NASIL ESKİ HALE DÖNDÜREBİLİRM YARDIM EDİN LÜTFEN ÇOK ACİL

    YanıtlaSil
  97. SAKIN YÜKLEMEYNİ DERİM HİÇBİR HALT OLMUYO TELEFONDA NE ANDROİDİ YÜKSELİO NE DE BAŞKA BİŞEYİ SADECE TELEFONUNU TEMASI DEĞİŞİYO OKADAR

    YanıtlaSil
  98. YÜKLEMEYİM İNDİRİLEN UYGULAMALAR ÇALIŞMIYOR

    YanıtlaSil
  99. yanlışşıkşa işletim sistemini sildim yardıım

    YanıtlaSil
  100. ben yükledim ama telefon sim karti okumuyo bryaz ekran falan geliyo.eski haline döndürmek istiyorum.orjinal rom kurmak istiyorum ama pc telefonu okumuyo. nasil cozebilirim acil yardim!!

    YanıtlaSil
  101. ben begenmedim eski haline dondurmek istiyorum ama pc telefonu okumuyo. acil yardım!!!

    YanıtlaSil
  102. Telefon pcye bağlanmıyor....

    YanıtlaSil
  103. Salam men bunu indirdim amma telefonum acilmir modeli ekrana cixir ve elecede donub qalir neynemeliyem bilen varsa komek edin

    YanıtlaSil
  104. Admin Galaxy Gio (GT-S5660) için olur mu bu rom?

    YanıtlaSil
  105. link mediafire dan bu nedenle girilmiyor fakat ben ultrasurf programıyla engeli kırıp girdim yinede link kırık böyle bir doysa yok felan dio

    YanıtlaSil
  106. http://galaxypocketcilar.blogspot.com.tr/2014/02/galaxy-pocket-icin-customozel-rom.html?showComment=1428173725860#c4930891337943723974 burayada bakın burda da var

    YanıtlaSil
  107. Admin çok güzel olmuş hiç kasma yok ama youtube facebook gibi uygulamaları indiremiyorum . Paket dosyası doğru bir şekilde imzalanamadı . Uygulamanın önceki kopyasına ait yüklemeyi kaldırın ve tekrar deneyin diye bir hata geliyor. Root uninstaller programını kurdum youtubeyi sildim ordan tekrar denedim yine olmadı ne yapmam gerekiyor bi yardım et

    YanıtlaSil
  108. telefon recovery modda açıldıktan sonra normal bi şekilde launcher açılıyor. telefonu kullanabiliyorum gayet hızlı ama home tuşuna basınca recoverymod arka planda olduğu için telefonu yeniden başlatıyor :( yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  109. ben yaptım fakat s yazısı çıkıp kalıyor ne yapmalıyım bunu kaldırma yolu var mı

    YanıtlaSil
  110. benim telefonum galaxy pocket plus (s5301) bişey olurmu

    YanıtlaSil
  111. Eğer bir kredi acil ihtiyacı var mı? Eğer banka bir kredi veya finansal firma olan varsa reddedilir? Sen mali yardıma ihtiyacı? Eğer faturalarınızı ödemek ya da bir ev satın almak için kredi ihtiyacım var mı? Kendi iş istiyorum ve kredi yardıma ihtiyacınız? Eğer bir öğrenci kredi ihtiyacım var mı? % 3 düşük faiz oranı ile mali yardım için, bugün bize ulaşın.UGÜN BİZE ULAŞIN.E-posta: happyloanlink@outlook.com

    http://happyloanlink.yolasite.com/

    YanıtlaSil
  112. hocam link ölü yenilesene sana zahmet.

    YanıtlaSil
  113. Herhangi bir krediye ihtiyacın var mı?
    Kişisel krediye ihtiyacın var mı?
    İşletme Kredisine mi ihtiyacınız var?
    Faturalarınızı ödemek istiyor musunuz?
    Mali açıdan istikrarlı olmak istiyorsun?

    E-posta: larryellisonfinance@gmail.com

    Başvuru formunu doldurun. 1) Tam adı: 2) Ülke: 3) Durum: 4) Adres: 5) Cinsiyet: 6) Meslek: 7) İhtiyaç miktarı: 8) Kredi süresi: 9) Kredinin amacı: 10)
    Telefon: 11) Aylık Gelir:

    E-posta: larryellisonfinance@gmail.com

    YanıtlaSil
  114. SELAM KARDEŞ BEN BU ROMU YÜKLEDİM ELLERİNE SAĞLIK AMA whatsapp I YÜKLEDİM GOOGLE PLAYDAN DEĞİL TABİKİ ORDAN İNDİRİNCE HATA VERDİ BİRDE GOOGLE DE APK SİNİ İNDİRDİM YÜKELDİM FAKAT BU SEFERDE TARİH VE SAAT HATASI VERİYOR NE YAPTIYSAM DÜZELTEMEDİM Bİ FİKRİ OLAN VARMI TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  115. Herhangi bir krediye ihtiyacın var mı?
    Kişisel krediye ihtiyacın var mı?
    İşletme Kredisine mi ihtiyacınız var?
    Faturalarınızı ödemek istiyor musunuz?
    Mali açıdan istikrarlı olmak istiyorsun?

    E-posta: larryellisonfinance@gmail.com

    Başvuru formunu doldurun. 1) Tam adı: 2) Ülke: 3) Statü: 4) Adres: 5) Cinsiyet: 6) Meslek: 7) İhtiyaç miktarı: 8) Kredi süresi: 9) Kredinin amacı: 10)
    Telefon: 11) Aylık Gelir:

    E-posta: larryellisonfinance@gmail.com

    YanıtlaSil
  116. Merhaba!

    Mali yardıma mı ihtiyacınız var? Parayı takip edin ve hemen her türlü krediyi elde edin!

    $1.000 - $10.000.000.00
    * Amaç *% 3 faiz oranı
    * Seçim 1-20 yıl arasında öderler.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredinin esnekliği.

    Yardım için lütfen bizimle iletişime geçin. E-posta: creditsolutioncompany@gmail.com

    İçtenlikle
    Yönetim

    YanıtlaSil
  117. Mali Yardıma mı ihtiyacınız var? Kredileri ve borçları ödemek için para istiyor musunuz? % 2 Faiz oranı ile kredi veriyoruz, lütfen daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçin: luiscarlosfinance@outlook.com

    E-posta: luiscarlosfinance@outlook.com

    YanıtlaSil
  118. EVET EVET ETMİYORSANIZ BİR KREDİYE İHTİYACINIZ VARSINIZ.
    LUIS CARLOS FINANCE Şirket sermayeyle sınırlıdır. Her türlü krediyi ve finansal hizmetleri sunuyoruz. Kredimiz, işletme kredisinden bireysel kredilere veya uygun faiz oranlarıyla uzun veya kısa vadeli şartlara (% 2) değişir. Kredi sürecimiz garantili olarak çok hızlı ve güvenilirdir. Hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi için lütfen e-postamızı ziyaret edin; (luiscarlosfinance@outlook.com) bize ihtiyacınız olan kredinin miktarını bildirin ve kredinin süresini isteyin. Sizden duymak istiyoruz. Aşağıdaki e-posta adresine bir mesaj gönderebilirsiniz. Luiscarlosfinance@outlook.com

    NOT: tüm e-postalar ileri gönderilmelidir: luiscarlosfinance@outlook.com

    YanıtlaSil
  119. Bono ödemeyi hızlı ve kolay bir şekilde yapın ve bugün% 3'lük en düşük faiz oranına sahip olan projenizi finanse etmeye başlayın: trustfunds804@outlook.com. Kredinin bir kredi teklifi olması gerekir, en az 1.000,00 para yatırma seçeneğidir, sertifikalı bir kayıt ve borç verenler Legit, bu krediyi almak için şu an bizimle iletişime geçebilirsiniz, kredi işlemi hakkında daha fazla bilgi almak için benimle iletişime geçebilirsiniz. çünkü kredilerin şartları ve koşulları ve kredi miktarı size devredilecektir. İlgilenirsen acil yanıtına ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
  120. Herkese merhaba!
    Ben şu anda Türkiye'de yaşayan Maria Waves'im, şu anda dört çocuğa sahip bir dulum ve HAZIRAN'da maddi duruma kapıldım ve faturalarımı ödemek ve yeniden finanse etmek zorundaydım. Çeşitli kredi firmalarından hem özel hem kurumsal hem de başarı ile asla kredi aramadım ve çoğu banka kredimi reddetti. Ama Allah'ın elinde olduğu gibi, bir Tanrı Adaması tarafından bir Kooperatif Koşusu getirildi, bana 850.000 euroluk bir kredi veren özel bir kredi vereni ve bugün bir işyeri sahibiydim ve şu anda çocuklar iyi çalışıyor. teminat, kredi kontrolü yok, sadece% 3 faiz oranı ve daha iyi geri ödeme planları ve zamanlaması bulunan bir ortak imzalayan bir kredi temin etmek için herhangi bir firma ile temasa geçmelisiniz, lütfen Bay Dante Paola ile e-posta yoluyla iletişime geçin: dantecooperativehelp@hotmail.com O doesn Bunu yapacağımı bilmiyorum ama şimdi çok mutluyum ve insanlara onun hakkında daha fazla bilgi vermeye karar verdim, ayrıca Tanrı'nın onu daha çok kutsasın istiyor. Onunla e-posta yoluyla iletişime geçebilirsiniz: dantecooperativehelp@hotmail.com


    Maria Wave

    YanıtlaSil
  121. Merhaba!

    Bir finansal uzmanlardan oluşan bir şirketiz, nakit kredi finansmanı ihtiyacınız olan miktardır ve çeşitli ekonomik faaliyetlerini gerçekleştiren koşullarla yapmaktadır. Biz, 1.000.000,00% her çeşit krediyi 1.000.000,00% 2 faizle sunuyoruz ve bankanıza iyi bir iz sürüyoruz file.via e-posta: alexpeter718@gmail.com veya web sitemizi ziyaret edin: https://alexpeter718.wixsite.com/alexanderfinancial

    YanıtlaSil
  122. Ödenmemiş faturalarınız var mı? Temizlemek istediğiniz borcunuz var mı? Sen
    mali açıdan aşağı ve bir iş kurmanız mı gerekiyor? Banka var mı
    Kötü kredinizin bir sonucu olarak sizi reddetti mi? Artık endişelenmeyin
    Finansal Gelişme Hizmetleri size düşük bir kredi vermek istiyor
    Kredi teklifimizle ilgileniyorsanız ve
    bir kredi başvurusunda bulunun, bu mesajı yanıtlayarak bugün bize ulaşın veya
    bize şu adrese bir e-posta gönderin: mrsmartinaloanfirm01@outlook.com ve siz
    ayrıca, whatsapp numaramıza +919538413928 başvurabilir

    YanıtlaSil
  123. Evet öyleyse e-postaniz varsa, herhangi bir nedenle bir krediye ihtiyaciniz var mi ericfinancee@gmail.com

    YanıtlaSil
  124. İş için borçlara mı, yoksa fatura ödemesine mi ihtiyacınız var? Bay Chill ile iletişime geçin. hızlı ve kolay bir kredi için chillwellfinancialhome@gmail.com Ödünç verici bir adam olduğum ve size de yardım etmeye hazır olduğu kredi almamda bana yardımcı olan kişi o. bugün onunla iletişime geçin, Şu an insanlara kredi veriyorlar.
    Bunu insanları aldatmak için söylemiyorum, ben bir Tanrı adamıyım, Tanrı'ya yemin ederim İncil'i vaaz ediyorum. deneyimimi hepinize paylaşıyorum ve böylece siz insanlar doğru yere gidip meşru bir kredi finansmanı sağlayacaklarını bildirecekler. (BU BENİM KİLİSİM OLUŞTURAN KREDİ FONLARINDAN BEN YERDİR) chillwellfinancialhome@gmail.com bir meşru finans İnsanların borç para almasına yardımcı olan ev.
    Yanlış sahte kredi şirketi için zaman ve paranızı boşa harcamayın ve bugün chillwellfinancialhome@gmail.com ile iletişime geçin.

    YanıtlaSil
  125. *% 3 faiz kredisi sunmaktadır
    * Nakitsiz Girişimci Sigortası
    * Para için garanti

    İyi kredi notu ile, Credit Financier Home, bireylere veya şirketlere veya kooperatif kuruluşlarına, endüstriyel ve kişisel faydalar amacıyla, teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunmaktadır.

    İletişim Adresi: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  126. Orijinal ve Hızlı Kredi mi arıyorsunuz? Kredi koşullarımız 6 ay ile 300 ay arasında değişmektedir ve faiz oranımız sadece% 3 faizle başlamaktadır. Güvenlik, mülkün kendisinde ve Borçer'in deneyime dayanarak, projeyi zamanında ve bütçeyle tamamlayabilme kabiliyetidir. Ayrıca, mülkiyeti zaten mülkiyet sahibi olan veya mülklerinde önemli miktarda özsermayeye sahip olan yatırımcılara “nakit artırma kredileri” sağlıyoruz. mali yardım almak için bugün bize e-posta gönderin: (plutocreditfinancier@gmail.com)

    YanıtlaSil
  127. Orijinal ve Hızlı Kredi mi arıyorsunuz? Kredi koşullarımız 6 ay ile 300 ay arasında değişmektedir ve faiz oranımız sadece% 3 faizle başlamaktadır. Güvenlik, mülkün kendisinde ve Borçer'in deneyime dayanarak, projeyi zamanında ve bütçeyle tamamlayabilme kabiliyetidir. Ayrıca, mülkiyeti zaten mülkiyet sahibi olan veya mülklerinde önemli miktarda özsermayeye sahip olan yatırımcılara “nakit artırma kredileri” sağlıyoruz. mali yardım almak için bugün bize e-posta gönderin: (plutocreditfinancier@gmail.com)

    YanıtlaSil
  128. Merhaba,
    Herkesin proje, iş, konut, konsolidasyon vb. Için daha fazla paraya ihtiyaç duyduğu yılın bu zamanı.
    Şu anda% 3'lük düşük bir oranla 24 saat kredi veriyoruz, ilgilenen müşterilerimiz lütfen bize ulaşın

    e-posta adresi: plutocreditfinancier@gmail.com
    Telefon: +442033221063

    YanıtlaSil
  129. Biz Iowa City, Amerika Birleşik Devletleri'nde bulunan Iowa Lutheran Hastanesi temsilcisiyiz, bir kez daha hastalarımız için böbrek almak için buradayız ve onlar kurtarmak için bir böbrek bağışlamak isteyen herkese iyi bir miktar para ödemeyi kabul etmişlerdir. Bir bağışçı olmak ister veya bir Hayatı kurtarmak istiyorsanız, aşağıdaki e-postada bize yazabilirsiniz.

    Zengin olmanız için bir fırsat budur, güvence altına alır ve size% 100 güvenli işlem garantisi veririz, her şey yol gösterici yasalara göre yapılacaktır.
    Artık daha fazla zaman kaybetmeyin, lütfen bize iowalutheranhospital@gmail.com adresinden yazın.
    Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    Iowa Lutheran Hastanesi.

    YanıtlaSil
  130. Oakland Capitals'a Hoş Geldiniz, Çalışkan insanlara,% 3'lük bir faiz oranıyla bireysel kuruluşlar için ihtiyaç duydukları fonları hızlı bir şekilde almaları için finansal destek sunuyoruz. Esnek kredi limitimiz var, Milyonlarca kişi tarafından güvence altına alın, Dakikalar içinde uygulayın. Bizim Özelliklerimiz; Hızlı Uygulama, Anında Karar, Hızlı Fonlama, Özel Destek.

    İletişim Ofisi: oakland.formal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  131. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca 1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  132. Merhaba!

    Mali desteğe mi ihtiyacınız var? dünyanın her yerinde ihtiyacı olan borçlulara her türlü krediyi veriyoruz.

    5.000 - 10.000.000 ABD Doları
    * amaç *% 3 faiz oranı
    * 1-20 yıl arasında ödeme seçeneği.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredinin esnekliği.

    Yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
    E-posta: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  133. Merhaba, dünyanın her yerinden izleyiciler. Bugün dünyanın herhangi bir ATM'sinde kullanılabilecek boş bir ATM kartı alan herkes için iyi bir haber. ATM'leri hacklemek için kullanılabilecek özel programlanmış ATM kartlarımız var. ATM kartları, mağazalarda ve şubelerde ATM'lerden para çekmek veya kart çekmek için kullanılabilir. Bu kartları dünyanın her yerinden ilgilenen tüm müşterilere veriyoruz. Bir ATM kartını çekmek için günlük limit 5.000 $ ve mağaza içi harcama limiti, aradığınız kartın türüne ve ihtiyacınız olan ATM kartı sayısına (en az 5.000 AA aralığında) bağlı olarak 55.000 $ 'dır. 15 milyon ... USD SINIRSIZ THOMAS HACKER'larımız ile mali sorunlardan kaçınır, borç yöneticisi veya mali sıkıntı içinde olan kişi olmayın. Bu nedenle finansal sorunlarınıza hızlı bir şekilde çözüm bulmak için bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Mali açıdan istikrarlı olduğunuzda onur duyacağız. Sertifikalıyız ve gizliliğiniz bizim için% 100 güvenlidir. Mali sorunlarınız için endişelenmeyin. Diğer çevrimiçi bilgisayar korsanlığı hizmetlerine ihtiyacınız varsa, bunları her zaman, her yerde sunuyoruz. E-posta adresimizden bize ulaşın: thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Merhaba
    THOMAS FREDDIE HACKER kısıtlama olmaksızın
    E-posta thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Çağrı / SMS: +1 (985) 465-8370
    Slogan: En hızlı ve en güvenilir hizmeti sunuyoruz.

    YanıtlaSil
  134. Herkese günaydın bu mesajı okuyor

    Zor zamanlardan veya yoksulluktan geçiyorsanız
    Borçlarınız varsa ve bunları ödemek için acil yardıma ihtiyacınız varsa
    Bir iş kurmak için paraya ihtiyacınız varsa veya herhangi bir önemli durum için
    Bu yüzden zaten yüklü olan master / ATM kartına başvurmanızı tavsiye ederim, bu master / ATM kartı ile 6 ay boyunca her gün 5000 $ 'a kadar ücretsiz para çekebilirsiniz, bu master / ATM kartını kullandım ve hoşuma gitti çok kullan ve mutlu ol. Bu ana kartı / ATM'yi almak için +1 (985) 465-8370 numaralı telefonu arayın / kısa mesaj gönderin. İmmedaite adresine e-posta gönderin thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Teşekkür

    YanıtlaSil
  135. Herkese günaydın bu mesajı okuyor

    Zor zamanlardan veya yoksulluktan geçiyorsanız
    Borçlarınız varsa ve bunları ödemek için acil yardıma ihtiyacınız varsa
    Bir iş kurmak için paraya ihtiyacınız varsa veya herhangi bir önemli durum için
    Bu yüzden zaten yüklü olan master / ATM kartına başvurmanızı tavsiye ederim, bu master / ATM kartı ile 6 ay boyunca her gün 5000 $ 'a kadar ücretsiz para çekebilirsiniz, bu master / ATM kartını kullandım ve hoşuma gitti çok kullan ve mutlu ol. Bu ana kartı / ATM'yi almak için +1 (985) 465-8370 numaralı telefonu arayın / kısa mesaj gönderin. İmmedaite adresine e-posta gönderin thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Teşekkür

    YanıtlaSil