1 Mayıs 2013 Çarşamba

Gta 3 Galaxy Pocket APK [QVGA - ARMV6]

Evet arkadaşlar eminim hepimiz küçükken gta oynamışızıdır . Rockstar android'ede el attı sonunda . Nihayet GTA 3 android'de yer alıyor . Oyunumuz grafik olarak harika 3D'dir . Oynayabilmek için daha önce paylaştığım ChainFİRE 3D programı lazımdır . Uzatmadan oyunun amacını anlatayım . Hapisten kaçan tommy abimiz ' i görevler bekliyor. O görevleri yaparak aldığı parayla karnını felan doyuruyor :D . Neyse uzatmadan oyuna geçelim .






 
İndirmeye Geçelim ; Buraya Tıklayarak İndirin

Kurulumu: Öncelikle telefonunuzda Chainfire 3D yüklü olmalıdır yüklü değil ise Buradan yükleyiniz . [ Root Olmalısınız ]

Daha sonra indirme linkinden çıkan apkyi kurunuz daha sonra rar dosyasınadn çıkan klasörü (klasörün adına dikkat edin ''files'' ten bir önceki klasörü alınız) android/data (sd kartın değil telefonun) klasörüne atının.

Chainfire 3D ayarlarını yapılandırmanız gerek onun için aşağıdaki ayarları yapmanız gerekmektedir .

1) Chain Fire'den Default OpenGL Setting >> Reduce Texture quality ve Reduce Texture size seçeneklerini işaretliyoruz .

2)Sonra aşağı inip USE PLUGİN seçeneğine tıklayıp NVIDIA plugin'ine tıklıyoruz .

3)Sonra USE PLUGİN'in altındaki HİDE CF3D ID ' seçeneğini işaretliyoruz .

4)Ana menüden Perr-app OpenGL settings ' e giriyoruz .

6)Orada GTA 3 oyunumuzu buluyoruz ve Gta 3 ' e tıklıyoruz .

7)Tıkladığımızda ''Accept ''  ve ''Decline'' seçeneği geliyor . Burada ''Accept'' seçeneğine tıklıyoruz . Tıkladığınızda ''Yes ve NO '' tuşları geliyor hiçbirine tıklamadan geri tuşuna basıyoruz .[Eğer ekranda sadece resim kalıyorsa doğru yoldasınız]

8)Şimdi telefonda orta (home) tuşa basıyoruz ve ana ekrana geçiyoruz ve statüsbarda (bildirim çubuğu) onu aşağı çekiyoruz) ve GTAIII yazısına basıyoruz ve oyun başlıyor . İyi Eğlenceler .

50 yorum :

  1. Denedim sorunsuz çalışıyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. arabanın tekerleri var ondan sonra atıyor ne yapayın

    YanıtlaSil
  3. Hocam telefonun klasörü hangisi ?

    YanıtlaSil
  4. allah razi olsun daha indirmedim bile galaxy pocketim var sırf gta oynanmıyo sandığım için pişman oldum telefonu aldığıma yusuf beyazıt abi şimdi sen rahatlattın beni peki indirmek için kontör lazımmı lütfen sorumu cevaplandır :)

    YanıtlaSil
  5. abi bu arada yukarıdaki gta 3 görüntüleri galaxy pocketteki görüntülermi bir sorum daha olacak yusuf abi galaxy pockette vice city oynanıyomu ? eğer oynanıyosa göbek atacam :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vice city calismiyor ve galaxy pocket goruntuleri digil .

      Sil
  6. Evet bu oyundaki karakter Tommy'ye benzer ama adı Claude'dir
    Vice City'de Tommy konuşuyor ama bunda konuşmaması saçmalık olurdu.

    YanıtlaSil
  7. aga indirme linki nerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://narod.ru/disk/64331392001.cfd06a70acc38b5267bd580f294c89a2/Grand%20Theft%20Auto%203%20%5BRePack%5D%20for%20Bcm21553%20v3.zip.html

      Sil
  8. YARDİM EDERMİSİNİZ DEDİGİNİZİ YAPTİM EKRAN CUBUGUNU İNDİRDİM YAZİ YA BASTİM EKRAN KARARDİ ONDAN SONRA KAPANDİ

    YanıtlaSil
  9. hocam resim altında sarı çubuk doluyor tam sondayken daha ilerlemiyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar Bende Yes no Gelmiyo Next geliyo geriye basım home ye basıyorum sonra yukarıdan gtaya basıyorum açılmıyor root da var jellyblastv3 de

    YanıtlaSil
  11. beyler çok az bişey kalıyo donuyo napabilirim

    YanıtlaSil
  12. tam simdide açılıyor teker gözüküp atıyo

    YanıtlaSil
  13. uygulama yüklenemedi diyo apk yüklemiyo subway surfersde de boyle olmustu olmuyo yüklenemedi diyo

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkür ederim açıldı..

    YanıtlaSil
  15. gta iniyor zip olarak teldenmi açayım pc denmi nolur cevap ver yusuf beyazıt abiii

    YanıtlaSil
  16. gta iniyor zip olarak teldenmi açayım pc denmi nolur cevap ver yusuf beyazıt abiii

    YanıtlaSil
  17. yuf abi galaxy y de çalışırmı

    YanıtlaSil
  18. yusuf abi galaxy y ve mini de çalışırmı
    çalışırsa teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. https://downloader-ams2.disk.yandex.ru/rdisk/a8c7978e35d6b3a4f3d320c2809cf93a/5298bbe4/4Ec0QidmQCsCUCQJ6f1Tk96O0jKtFd31DdzDmsyWLlCxyophd47EF7MRJ-LTCGu-q_J6bpmRyOJonT3VoXnDag==?uid=229631576&filename=Grand%20Theft%20Auto%203%20%5BRePack%5D%20for%20Bcm21553%20v3.zip&disposition=attachment&hash=&limit=0&content_type=application%2Fx-zip-compressed&rtoken=e8d05bfb1b278df837df6b38b6c50ad1&rtimestamp=5298bbe7


    bu linkten indirin hızlı indirmek için :D

    YanıtlaSil
  20. abi oyun açılmıyor titriyo telefon sonra kapanıyo

    YanıtlaSil
  21. Hocam telefonu hizlandirdim ama oyun yine kasiyor.Cozuuuum?!?!?

    YanıtlaSil
  22. Yandex hesabı verir misiniz lütfen

    YanıtlaSil
  23. Hüseyin sana çok teşekkür ederim yorumlara artık bakmıyosun ama olsun teşekkürler senin bütün oyunlarını indiriyorum hem hızlı hemde güzel TEŞEKKÜR EDERİM...

    YanıtlaSil
  24. Adamsın be kardeşim helal olsun sana her yede aradım burda buldum

    YanıtlaSil
  25. yusuf abi bişey diycem ben oyunu kurdum açtım ama oyun tam açılcakken oyundan çıktı nasıl düzeltebilirim

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. allah razı olsun admin bide jelly beast taki romu güncellesen

    YanıtlaSil
  28. yusuf abi oyunun hilesi varmı para ve silah ?


    YanıtlaSil
  29. hocam chanfire 3d galaxy mini icinde olur mu

    YanıtlaSil
  30. hocam titriyor kapaniyo

    YanıtlaSil
  31. hocam home ile çîktim durum çubuğundan tikladim titredi kapandi

    YanıtlaSil
  32. oyun açılıyor ama araba ların sadece tekerlekleri gözüküyor

    YanıtlaSil
  33. oyun açılıyor 1-2 dk oynanıyor sonra donuyor çözüm ??

    YanıtlaSil
  34. yusuf abi benlede ilgilenirmisin

    YanıtlaSil
  35. Yuklenıyor yazıyo ama yuklenmıyo

    YanıtlaSil
  36. https://www.youtube.com/watch?v=FI1zTYAtCko izleyin ve görünn :D

    YanıtlaSil
  37. Gecen gun indirdim chanfire 3d yuzune romum coktu yeni rom attim lutfen yardim edin

    YanıtlaSil