1 Nisan 2013 Pazartesi

Hill Climb Racing SONSUZ PARA HİLELİ



Evet arkadaşlar hill climb racing çok güzel bir araba oyunudur 8 farklı bölümden 6 ayrı arabadan oluşuyor . Bilen bilir saten bu oyunu . Google Playda 10 Milyondan fazla indirilmiştir . Para Hilelidir Sınırsız paranız vardır İstediğiniz bölümü açar istediğiniz arabayı alırsınız .Çok sevdiğim bir oyundur . İnsanı bağlıyor kendine . Amacınız En uzun mesafeyi gitmektir . Güle güle oynayın .



                                                        Oyundan Resimler



Evet Uzatmadan Linki Veriyim ;

PARA HİLESİ İÇİN İLK ÖNCE BİR BÖLÜM BİRAZ PARA TOPLAYIN OYNAYIN YANDIKTAN SONRA PARANIZ SINIRSIZDIR .GÖRÜCEKSİNİZ .






15 yorum :

  1. Kafasini yiyin yuklenio

    YanıtlaSil
  2. Uygulama yuklenmedi diyor hocam galaxy w kullaniyorum.

    YanıtlaSil
  3. ÇALIŞIYO BEYLER SAOL YUSUF

    YanıtlaSil
  4. Futbol Oyunu Çıkar Ne Olur

    YanıtlaSil
  5. olm son sürüm deil bu daha çok bölümlü daha çok arabalıydı lan onun linki varmı

    YanıtlaSil
  6. Ben galaxy gio kullanıyorum açılmadı

    YanıtlaSil
  7. bende galaxy gio kullanom açıldı rahatlık la nede kasıyor nede donuyor oynuyorum teşşekkür ederim elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. para gelmiyor hahahaha diyo oyun BEN DENİZ ALPER

      Sil
    2. NORMALDE OYUNDA 100000000000 PARAM VAR

      Sil