31 Mart 2013 Pazar

Galaxy Pocket Orjinal ROM [Samsung]


Evet arkadaşlar şimdi telefonuna rom yükleyip romdan sıkılıp orjinal romu yüklemek isteyenler için orjinal romu paylaşcam .Rom en güncel rom'dur . Samsung'un sitesinden aldım .Nisan Ayının Rom'udur dahada yenisi çıkmadı çıkana kadar bunla idare edicez . Rom yüklemeyi bilenler bilir nasıl yüklendiğini .Anlatıcam Şimdi İlk Önce Rom'umuzu ve Odin Programımızı İndiriyoruz ;

Buyrun Link ;



Buraya Tıklayarak Rom'u İndirebilirsiniz.

Buraya Tıklayarak ODİN'i İndirebilirsiniz ..

Gerekli Olanlar ;

1 Adet Telefon ile Bilgisayar Arasında Bağlantı Kurabilmek İçin USB Kablosu .

Kurulum ;

1.Telefonu Ses Kısma + Home + Güç tuşuna basılı tutarak download moda alıyoruz . Gelen Uyarıya Ses Yükseltme tuşuna basıyoruz .
2.Odin Programını Açıyoruz .
3.İndirdiğimiz Rom'u rar'dan masaüstüne çıkarıyoruz .
4.Telefonu USB Kablosuyla Bilgisayara Bağlıyoruz .
5.Odinde ID:COM Yazan yerin altında sarı bi renk gelmesini bekliyoruz .
6.Sarı renk geldiği zaman programda Sağ Tarafda ortada olan PDA tuşuna basıyoruz .
7.Orada bize masaüstüne çıkardığımız .md5 uzantılı rom dosyamızı seçiyoruz .
8.Sonra Odin Programına geri döndüğümüzde hiç bir şeye basmadan Starda basıyoruz .
9.Telefon Kendini Yeniden Başlatana Kadar USB KABLOSUNU TELEFONDAN VEYA BİLGİSAYARDAN ÇIKARMIYORUZ .
10.Telefonumuz açıldığında güle güle kullanıyoruzzz :) :) :) :)

Bu kadar orjinal romu kurma bitti hadi güle güle :)

Eğer odinde sarı ışık felan yanmıyorsa veya tanımıyorsa bilgisayar telefonu altta vericeğim linkteki dosyayı indirin bilgisayara kurun sonra tekrar deneyin [Win7'ler odin'i yönetici olarak çalıştırsın] O zaman kesinlikle çözülecektir problem .

Link : Tıklayın Otomotik İnecektir

77 yorum :

  1. Arkadaşlar Yorumları yanlışlıkla sildim :D :D :D

    YanıtlaSil
  2. ya ben galaxy pocket s5301 orjinal rom buldum 4.0.4 de onu odinden kurabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. odinle kurun hocam olursa bana facebook sayfamızdan mesaj olarak söyleyin olmassa orj rom'u tekrar kurarsınız .

      Sil
    2. hocam galaxy mini için zarar verirmi

      Sil
    3. dostum yüklediğin linki de yüklememe rağmen sarı şey çıkmadı ne yapabilirim ?

      Sil
    4. "galaxy mini orjinal rom" diye aratırsanız googlde çıkacaktır.

      Sil
  3. ama benim telefon s5300 sorduğum biri işlemciyiy filan yakarsındedide oe bi durum var mı

    YanıtlaSil
  4. Hocam sizin yazdiginizi 5300 4.0.4 buldunuz sandik 5301 yuklemeyin islemcisini yakabilirsiniz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş wifi bluetooth girmiyor ne yapıyım

      Sil
    2. Orjinal Rom u tekrar yükleyin yüklediginiz Rom Bluetooth ve Wi-fi ile uyumlu degil ayni sorun bendede vardi,

      Sil
  5. peki kardeş telefonun android marketteki oyunları kasmadan oynamak için napmalıyız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapcak birşey yok ama eğer oyunda beyaz ekran felan gelirse chain fire kullanın normal kasan oyunlardada kullanın chain fire ama pek fark etmez .

      Sil
  6. ACIL YARDIM !!

    Hocam ben jellyblast yükledim telefona. Ondan sıkılıp orjinal rom yükleyince telefonun usb bağlantısı kesildi half brick oldu. 5-6 kere denedim. Recovery gelince telefonun usb bağlantısı gidiyor. Yardım lütfenn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. odin mode yaplak lazim o zaman androidini

      Sil
    2. Yaa off o değil odinden rom yüklerken bağlantı kendiliğinden kesiliyor.

      Sil
  7. Konunun sonunda verdigim driver yuklu ise ve ayni priblemi veriyorsao zaman baska usb kablosu ile deneyin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam CWM fln var custom rom yüklesem full brick olur mu

      Sil
  8. Adamım orjinal roma galaxy s2 kilit ekranı yok mu ?

    YanıtlaSil
  9. olmuyor telefon açılmıyor adım adım 2 kere yaptım telefon açılmıyor sürekli açılma videosu geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bendede o problem oldu hep samsung yazısında geliyor titreyip tekrar başlıyor açılana kadar orjinal rom yükleyin hocam .

      Sil
    2. hocam bende de bu sorun var ama açılana kadar orjinal romu yükleyin demişsiniz anlamadım nasıl yapcaz zaten orjinal romu yüklüyozz

      Sil
    3. murat arkadaşım buldum sorunu telefonu kapat ses yükseltme + menü + power tuşlarına basarak cihazı açın.

      Sonra açılan recovery menüden ses kısma tuşu ile aşağıya inerek “Wipe data/Factory Reset” in üzerine gelip menü yada power tuşu ile seçim yapın. Ardından size onaylayıp onaylamadığınızı soracak. Sizde yine ses kısma tuşu ile aşağıya inerek “Yes”i seçip menü tuşu ile onaylayın.

      bu sayede telefonuna format atılıyor sim bilgilerin korunuyor merak etme ama telefonun ilk günkü gibi oluyo

      Sil
  10. Yusuf Beyazıt kardeşim Allah senden razı olsun. Cihazıma aptal bi rom yüklemiştim senin bu yönteminle cihaz kendine geldi. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. rica ederim kardesim size yardim etmek gorevim .

    YanıtlaSil
  12. Son adimda restart yaparken takildi hep basa donuyor samsung ekrani cikiyor. Bootloop olayi Yardim?

    YanıtlaSil
  13. beyler bende jelly blasd yükledim açıldı kullandım 4 5 saat kadar fakat sonra bi güncelleme geldi nemssis 2.5 hybrit-holo edition diye yükledim telefon reset çekti sonra kendi kendi ne rom yükledi başka bi rom yükledi telefon açılmadı yani yeni rom un simgesi geliyor ama orada takılıp kalıyor asıl sorun bu değil bende menü tuşu + ses açma + power tuşlarına basıp önbelleği temizleyeyim dedim ama cwm yada recovery ekranı gelmedi direk rom un yüklendiği ekran varya mavi bişey doluyor altta o ekran geliyor herseferinde ve yüklemeyei yaptıktan sonra reset çekiyor ana recovery ekranına nasıl dönücem yada cwm ekranına ALLAH RIZASI İÇİN Bİ YARDIMCI OLUN 6 7 SAATTİR bilgisayar başında bununla uğraşıyorum

    telefonum samsung galaxy pocket gt-s5300 yardımlarınzız bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam telefon half brick olmus googldden arastırın half bricki .

      Sil
    2. kardeşim peki düzel ihtimali nedir

      Sil
    3. eksiksiz yaparsanız düzelir

      Sil
    4. kardeşim 2.5 de hata var telefonu sıfırlıyınca telefon gidiyor bendede aynısı oldu gerantiye gönderdik oda 25 tl ye yaptı ama sen yukarıdaki gibi orjinal romu yüklersen eski haline gelir :)

      Sil
    5. kardeşim 2.5 de hata var telefonu sıfırlıyınca telefon gidiyor bendede aynısı oldu gerantiye gönderdik oda 25 tl ye yaptı ama sen yukarıdaki gibi orjinal romu yüklersen eski haline gelir :)

      Sil
  14. Yusuf beyazıt kardeşim telefonu download modunda açtım odin ile bağlantı yaptım sonra md5 uzatantılı orijinal rom yükledim android 2.3.6 oldu açıldı telefon sonra tekrar android 4.1.1 jelly blast yükledim şuna 4.1.1 olarak kullanıyorum teşekkür ederim yardımın için

    YanıtlaSil
  15. Abi bu SetupConnection da kalıyo ilerlemyo ya hiçbişey olmuyo öyle bekliyo neden acaba

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. allah senden razı olsun kardesim yola cıkacaktım telefon bozuldu sayende yaptım cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  18. Bana yardım edin! Telefonuma bu romu yükledim sonra root attım. Sonra telefonu açtım. Açılmadı bi türlü. Sonra yeni Jelly Blast'ı yükledim. Sonra telefon açıldı ama normal romla! İşin en kötü tarafı ayarlara giremiyorum, durum çubuğu görünmüyor, root işleminden sonra sanarım yeni iki uygulama geldi ve nemesis hub adı altında uygulama çıktı. Sonra factory resetle cache reset attım. Yeniden root ve jelly blast yükledim ama yine bu rom çıkıyor! Napacağımı bilmiyorum yardım edin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefon açılana kadar orj rom yükleyin .

      Sil
    2. Artık çok geç :'D Telefon kafayı yedi. Üstüne üstlük sim kartı yandı :'D Telefon şu an serviste :'D

      Sil
  19. Ben galaxy pocket kullanıyorum ama olmuyo silemiyorum skype yi :D

    YanıtlaSil
  20. bize bu konuda bildirdiğiniz için harika samsung galaxy ürünleri sayesinde.

    YanıtlaSil
  21. odin de başarıyla kuruldu diyor ama telefon açılacak gibi oluyor titreşim sesi gelip reset atıyor bi turlu baslamadı 2 kez denedim 2.side aynı bnde mi sorun var romda mı sorun var custom rom yukluorum açılıo bunu yukleyince açılmıo :(

    YanıtlaSil
  22. dostum verdiğin linkide yüklememe rağmen sarı şey çıkmadı ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  23. selam beyazıt kardeşim bir sorunum var pocket 5301 root yapamadım senin verdiğin dosyayı açıyor ama olmuyor failed diyor? sen 5300 a göre mi vermiştin? 5301 olanınıda yüklermisin siteye root yapmam lazım telefonu çok acil...

    YanıtlaSil
  24. hocam sarı ışık yanmadan yaparsak birşey olurmu

    YanıtlaSil
  25. bunu yükledim sonra sisteme yüklü 3 program geldi pocket music , opera , math diye ve bu uygulamalar sisteme yüklü olduğu için silinmiyor bu çok kötü olmuş napacam şimdi ben ???

    YanıtlaSil
  26. Yükledtn ii gün sonra telefonuma ulaşılamıor.. kaç defa denedm..

    YanıtlaSil
  27. en basta download moda aldıktan sonra odini nasıl açıyoruz telefon kalıyo öylece

    YanıtlaSil
  28. Beyazıt kardeş jely balst yükleyemedm link kırıkdı başka bi jelly blast zip dosyası buldum tarifine göre yaptım fakat telefon kafayı yedi titriyo açılmıyo yorumları yanıtlamışsın orj rom atın diye yarım saat uraşdım yine titriyo değişen bişey yok acil yardım kardeşm

    YanıtlaSil
  29. arkadaşlar jelly rom kurdum daha sonra hoşuma gitmedi orjinal rom bulamadıgım için sinirlendim cwm modunda file menagerle system dosyalrını sildim daha sonra telefon samsung yazısında takılı kalıyo orjinal romu kursam sildigim dosyalar yerine gelirmi yada açılırmı telefon birde orjinali gibi olurmu dandik dandik sesler çıkmaz dimi yani eski romlardan bi kalıntı kalmaz dimi

    YanıtlaSil
  30. Arkadaşlar Elinde Orjinal ROM dosyası olan var mı upload edebilir mi ? HOTFİLE Kapandı...

    YanıtlaSil
  31. kardeş linki yenilermisin Allah rızası için :( hotfile kapandı

    YanıtlaSil
  32. hotlife diye bir şey çıkıyor indirmiyor

    YanıtlaSil
  33. Allah razı olsun kardeş ellerin dert görmesin oldu benimki :)

    YanıtlaSil
  34. beyazıt kardeşim linki yeniler misin? hotfile kapandı.

    YanıtlaSil
  35. Admin altta sarı ışık yanmıyo ODIN de verdiğin linkte bozuk çıktı oda inmiyo sorun var... Bi el at şu konuya

    YanıtlaSil
  36. ya yusuf abi yaklaşık 6-7 kezdir atıyorum samsung videosu açılıyor recovery yapıyor mavi yazılar çıkıyor sonra tekar dönüyor titriyor açılmıyor acilllllll!!

    YanıtlaSil
  37. YUSUF ABİ LÜTFEN ACİLLLLLL

    YanıtlaSil
  38. http://windows7sp1indir.blogspot.com.tr/2013/12/galaxy-pocket-orjinal-rom-samsung.html kardeş burdaki çalışıyo burdan görün işinizi adminden hayır yok

    YanıtlaSil
  39. Odini bilgisayara mı atıcaz

    YanıtlaSil
  40. hocam bu ne romu s3 veya s4 mü yoksa değil mi ?

    YanıtlaSil
  41. hocam galaxy pocket neo da yapsam sorun cıkarmı acaba lütfen yardım 1!!!!!!

    YanıtlaSil
  42. YA BEN TELEFONU ESKİ HALİNE GETİRMEK İSİTOYRUM NE YAPABİLİRM ARKADAŞLAR ALLAH RIZASI İÇİN Bİ YARDIM EDİN

    YanıtlaSil
  43. yav doğru düzgün iş yapın be kardeşim link kırık diyoz umrunda değil yenile işte şu linkleri

    YanıtlaSil
  44. galay pocket war kafayıyıyo yardmm her hafta format atıyom

    YanıtlaSil
  45. hic faydası olmuyo formatın başka ne yapabılırm açıl yardmm

    YanıtlaSil
  46. linkler açılmıyor yenilermisin

    YanıtlaSil
  47. abi bende usb kablo yok nabcam

    YanıtlaSil
  48. abi bende usb kablo yok nabcam

    YanıtlaSil
  49. linkler açılmıyo :(http://galaxypockettr.blogspot.com/logout?d=http://www.blogger.com/logout-redirect.g?blogID%3D712458258412814910%26postID%3D1769185241784433074

    YanıtlaSil