28 Nisan 2013 Pazar

Galaxy Pocket PES 2012 HD [QVGA - ARMV6]


Evet arkadaşlar bilgisayar ve playstation dünyasından tanıdığımız PES 2012 artık android'de . Nihayet Android'de yer aldı . Grafik olarak oldukça kaliteli playstation'a yakın bir keyif veriyor .Eminim Galaxy Pocket için aramışsınızdır oyunumuzu . Oyunumuzda Galatasaray , Fenerbahçe , Beşiktaş , TrabzonSpor gibi takımlarda yer almaktadır . Neyse uzatmadan oyuna geçelim .



                                                                Oyundan Görüntüler ;






Vericeğim 2 DOSYAYIDA İNDİRİN ; PES2012- APK   +  PES2012 - SDKART
 [İsimlere Tıklayarak İndirin]


Kurulum ;

1) Verdiğim SD KART dosyasını zarchiver programı ile rar'dan çıkarın içinden çıkan com.konami.pes2012  klasörünü ismini değiştirmeden android/data klasör'ünün içine atın .

2) Verdiğim APK dosyasını kurup rahat rahat oynayın .

45 yorum :

  1. Teşekkürler uzun zamandır arıyordum

    YanıtlaSil
  2. merhaba bentelden indiriyorum indirme basarisiz dyor sd kart yardim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam baska tarayicidan.indirmeniz gerekiyir tavsiyem dolphin browserdir .

      Sil
    2. kardeş ordan olmazsa başka nerden indirelim

      Sil
  3. Yukledim basarisiz dior

    YanıtlaSil
  4. APK dosyasını yükledim başarısız diyor bir çözümü varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl başarısız diyor anlamadım ?

      Sil
    2. APK Tıklıom Telefona Yüklemeye Başlıo Yükleme Başarılı Olmuo Yani Başarısız Yazıor :D

      Sil
    3. hocam ben şimdi dosyaları tekrar indirdim kurdum hiçbir problem olmadı anlamadımki :( siz bir googleden araştırın birde :(

      Sil
    4. paket yükleyici dene

      Sil
  5. Kardeş APK yi tıklıyorum yüklenme başarısız diyor ?

    YanıtlaSil
  6. Kardeş Bi Facebooktan Felan Bana Ulaşırmısın www.facebook.com/kerem1312 bu futbol oyunlarını açamıyorum açmayıda çok istiyorum bi yardım edersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adsız kardeş facebook'umu kimseyle paylaşmıyorum genellikle soruları facebook sayfası üzerinden alıyorum facebook sayfasına mesaj atabilirsin :)

      Sil
  7. kardes dedigin her seyi yaptım oyunu actıgımda hata veriyo ve kapanıyo bir yardım et

    YanıtlaSil
  8. oyuna girerken int kapatip girin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu videolu bir sekilde anlatsaniz daha iyi olur

      Sil
  9. merhaba atjadaslar bu sitei cook begendim ama bazi oyunlar acilmio yardim

    YanıtlaSil
  10. abi bunun spikerli versiyonu da var onu da koysan diyorum

    YanıtlaSil
  11. özür dilerim ama nasil indiriliyir acaba apk ya basiyorum music trowber geliyo

    YanıtlaSil
  12. hocam kasıyo nasıl düzeltilebilir

    YanıtlaSil
  13. sa hocam bende tam atıyorum main dosyası atılmıyor parametre kapalı yazısı geliyor ne yapcam

    YanıtlaSil
  14. Telefonum galax donuyor
    ys s4 açıyorum

    YanıtlaSil
  15. yaa bende acılmıyo telefonda galaxy pocket

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. oyunu yine denedim bir yazı çıktı kapandı yardım edin

    YanıtlaSil
  18. Sd kartini indiriyom indirme başarısız diyo

    YanıtlaSil
  19. Galaxy Y 5360 da açılırmı

    YanıtlaSil
  20. Galaxy Y 5360 da açılırmı

    YanıtlaSil
  21. pes 13 veya 14 varmı

    YanıtlaSil
  22. Abi bak simdi apk iniyo kuruluyo ama sd kart dosyasi yani ikinci link inmiyo ama apk i kurdum oyunu actim error hata yazisi geldi lutfen bana cevap yaz telefonum galaxy pocket s5300 surumum 2.3.6. Senin sayende pocketime subway surf indirdim cevap yazmayi unutma lutfen

    YanıtlaSil
  23. Yine ben subway surf yapabiliyosan traffic racer yaparmisin lutfen cevap yaz

    YanıtlaSil
  24. Kardeş 5310 da
    apk iniyo ama sd inmiyo bizde bi yanlışlikmi var bi yardım etsen

    YanıtlaSil
  25. kardeş apk iniyo ama sdkart inmiyo acil bakarmısın tel model 5310 hadi kardeş

    YanıtlaSil
  26. Kardes APK dosyası iniyo ama SD KART inmiyo yardım edermisin

    YanıtlaSil
  27. hocam wifi ile indirsek olur mu

    YanıtlaSil
  28. Download error.The server is not available or validation of the files is not succesfull.Please the try again later .
    Buna kardeşiim yardımm!!!

    YanıtlaSil
  29. beyler yüklemeden önce bütn programları kapatın sonra telefonu yeniden başladın geşiştirici seceneklerden yani ayarlardan onu acıp usb hata ayık lamıyı acın sonra oyunu yükleyin hallolur beyler

    YanıtlaSil
  30. abi allah senden razı olsun bou oyunu tam 1 faftadır arıyodum çok saol .

    YanıtlaSil
  31. Beyler 2. Eki indiremeyenler usb hata ayıklamayı acsin ve dolphin browserden sd kartın icine indirin

    YanıtlaSil
  32. I like this game, love to play on my note 2 thanks for providing best Android games.

    YanıtlaSil
  33. abi saol çok işime yaradı teşekkürler

    YanıtlaSil
  34. Galaxy Young 5360da calisrmi hocam ? :)

    YanıtlaSil
  35. Sd Kart Dosyasi Yuklenmiyor :(

    YanıtlaSil
  36. kardeş bunda chainfire 3d gereklimidir

    YanıtlaSil