22 Haziran 2013 Cumartesi

JellyBlast v3 ÖNEMLİ GÜNCELLEME OKU !

Arkadaşlar blogda daha önce paylaştığım JellyBlast v3 rom'un android 4.2.2 İce Cream Sandwich güncellemesi gelmiştir güncelleme ile telefon daha bir hoş olmuştur gerek görünüm olsun gerek hız olsun . Tek yapmanız gereken jellyblast rom'unu kurup ayarlar / check For Uptades / avaible updates ' e girip download yada start diyip gelen uyarıya ok diyoruz ve tamamdır. Gelen yenilikleri fotoğraflarla gösteriyim sizlere .
                                                              ROMDAN RESİMLER









Sitedeki Konumuz ; JellyBlast v3 KONUSU

Güncelleme : ROM'u kurduktan sonra ayarlar / check For Uptades / avaible updates ' e girip download yada start diyip gelen uyarıya ok diyoruz ve tamamdır . Telefon kendi kendine yeniden başlayacaktır korkmayın normaldir sonra keyfini çıkarın .

55 yorum :

  1. Cok teSekur ederim hocam

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya rom dosyası ne bana atarmısınız bilmiyorum lütfen

      Sil
    2. Ya rom dosyası ne bana atarmısınız bilmiyorum lütfen

      Sil
    3. Ya rom dosyası ne bana atarmısınız bilmiyorum lütfen

      Sil
    4. Ya rom dosyası ne bana atarmısınız bilmiyorum lütfen

      Sil
    5. Ya rom dosyası ne bana atarmısınız bilmiyorum lütfen

      Sil
    6. Ya rom dosyası ne bana atarmısınız bilmiyorum lütfen

      Sil
  4. hocam telefon yurtdışından geldi rolü kurarsa yapamama gibi bozulma gibi bi ihtimali var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer siz yaparken yanlış birşey yapmadığınız haricinden bir problem olmaz .

      Sil
  5. Hocam yardim et telefonda guncellemeyi yukledim yeniden basladi ama nemesis 2.5 yazip duruyor 3saatdir recovery moda alamiyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefona acilana.kadar orj rom yukleyin.

      Sil
    2. Hocam menu acilmiyo iletisime gec benimle korkma kotuluk icin istemiyorum skype:ecliipse29

      Sil
    3. dosyı silinmiş garanti dışı artık ama garintiye gönder 25 tl ye fln yaparlar aynı şey bendede oldu

      Sil
  6. hocam ilk paylaştığınız jelyblast a geri dönüş nası yaparız

    YanıtlaSil
  7. bide müzik yerine apollo diye bişey var çoğu şeyi açmıyo eskisi gibi müzik nasıl yaparız

    YanıtlaSil
  8. custom rom'u tekrar yükleyin ve eskisi gibi değilde şimdi bir müzik player indirin google play vs den :D

    YanıtlaSil
  9. Size tavsaiyem bu güncelleme ilk çıktığında yapmıştım sonra onun dosyasını sildim bir süre sonra telefonunu sıfırlamak istedim ve sıfırladım ama sıfırlama ortasında telefon kapandı şarjı %100 dü ama kapandı clockwormod silindi ve telefonum açılmadı garantiye gönderdim garanti dışıydı para ile yaptırdım ama size tavsiyem dosyalarını silmeyin ve clockwormods ile wipe data/factory reset ve wipe cache partition ayarlarından sıfırlayın

    YanıtlaSil
  10. Kardes ben korkuyorum yuklemeye guncellenmis halini. Atarmisin??????

    YanıtlaSil
  11. ya hata veriyo güncellenmiş halini at

    YanıtlaSil
  12. ERROR ROM DOWNLOAD BİLMEMNE OTA6 YAZISI ÇIKIYO İNMİYODU BENDE NEMESİS ONE ROMA GECTİM

    YanıtlaSil
  13. Hocam sende bu uptadenin dosyasi varmi? Bu jelly bean baska telefonun oldugu ixin error hatasi veriyo bi yardim etsen diyorum

    YanıtlaSil
  14. Hocam sende bu uptadenin dosyasi varmi? Bu jelly bean baska telefonun oldugu ixin error hatasi veriyo bi yardim etsen diyorum

    YanıtlaSil
  15. Hocam İnternet Paktim yok nasıl indiriğim evde net de kablolu ama pc tamirde işyerinden giriom lin atarmısın?

    YanıtlaSil
  16. hocam bizmi reset atcaz ben yükledim bişe olmadı eror falan yazıyor

    YanıtlaSil
  17. there was an error with the download diyo nabıcam ?

    YanıtlaSil
  18. there was an error with the download diye hata geliyo hacam napicam yardim eder misin

    YanıtlaSil
  19. Lİnk nerde indirme lini

    YanıtlaSil
  20. bunu geri düzeltebiliyormuyuz sevmedik diyelim eskisini yapabiliyormuyuz

    YanıtlaSil
  21. Hocam bn once ilk yuklerken mobil ağ hatasi oldu zarzor duzelttim simdi guncellersem bir sıkıntı çıkarmı tel galaxy ace gts5830i

    YanıtlaSil
  22. Hocam bn once ilk yuklerken mobil ağ hatasi oldu zarzor duzelttim simdi guncellersem bir sıkıntı çıkarmı tel galaxy ace gts5830i

    YanıtlaSil
  23. Hocam bn once ilk yuklerken mobil ağ hatasi oldu zarzor duzelttim simdi guncellersem bir sıkıntı çıkarmı tel galaxy ace gts5830i

    YanıtlaSil
  24. kardeş wifi ve bluetooth açılmıyor hata yazıyor ne yapıyım

    YanıtlaSil
  25. Error fetching update info:www.otaupdatecenter.pro diyor güncelleme yapmaya çalışırken

    YanıtlaSil
  26. telefonu kitleme tusuna basıyorum ekran beyaz oluyor çaresine

    YanıtlaSil
  27. yaptığın iş bozdu telefonu sevin amk

    YanıtlaSil
  28. Orusssssssssssssspu Çocuğu senin ben yapıtığın işi sikiyim anasını siktiğim

    YanıtlaSil
  29. Beyler adam 10 numara sayyfa yapmış helal olsun herhangi bir sorun olursa orjinal romu yükleyin buradan küfür etmeye hakkınız yok

    YanıtlaSil
  30. Jellyblast rom nasıl kuruluyor

    YanıtlaSil
  31. Jellyblast rom nasıl kuruluyor

    YanıtlaSil
  32. Ya sikerim senin ananı amın oğlu telefon sikildi şerefini siktiğimin çocuğu yüzünden

    YanıtlaSil
  33. Nasıl geri alcaz ya bunu telefon açıldığında s harfi çıkıyo kalıyo orda lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  34. arkadaşlar nasıl guncellicem yardım edinn

    YanıtlaSil
  35. hocam ben yaptığımda hata veriyor yardım eder misin ?

    YanıtlaSil
  36. admin ben nasıl yapcam yükseltmeyi romu felan bilmiyorum yardım et lütfen

    YanıtlaSil
  37. Jellyblast v3 nasil silib onceki haline dondure bileriz? Yani android 2.3.6-ya

    YanıtlaSil
  38. ya nası geri alcaz s harfinde kalıyo yardımm

    YanıtlaSil
  39. Yeni siteden yardımcı olayım bu siteye girin ve bütün sorunlarınızı söyleyimhepinizin sorunuyla karşılaşdım ve çözümü buldum eğer bana güveniyorsanız herşeyin cevabı bu sitede

    Http://www.galaxypocketurkey.blogspot.com

    YanıtlaSil
  40. Dowload diyorum ingilizce yazılar çıkıyor altta sadece cancel tuşu çıkıyor öyle kalıyor napmalıyım

    YanıtlaSil
  41. kardesim benim telefonum gts5300 sayfayı bırakmıs olabilirsin ben dahaa dun kurdum ancak dedigin guncellemeye bastıgımda error verıyor buraya baksan bi

    YanıtlaSil
  42. pocket telefonumu 4.2.2 yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxypocketurkey.blogapot.com
      csknozdvci.blogspot.com
      Bana burdan ulaşabilirsin kardeşim sana tek yardım edebilecek kişi benim bu konuda baya bilgim var.
      Siteme beklerim tüm herkezi...

      Sil