16 Ekim 2013 Çarşamba

Construction City Apk (QVGA-ARMV6)


Merhaba arkadaşlar öncelikle kurban bayramınız mübarek olsun . 3 - 4 aydır paylaşım yapamıyorum çünkü paylaşımlarımın hiç birine saygı duyulmayıp emeğime saygı duyulmayıp başka sitelerde benim yazdığım yazılarla birlikte paylaşılıyor , emeğe saygısı yok kimsenin bunu anladım . Uzun bir aradan sonra tekrar siteye döndüm . Bu oyunumuz sizleri telefon başından alamıcaktır buna eminim . Oyunumuz tamamen fizik motoru üzerine kurulmuş bir oyundur . Oyunun amacına gelirsek bizlere verilecek iş makinaları ile yapılması gereken yağma yıkma taşıma vs işleri yaparak bina yapımına yardım ediyorsunuz . 5 farklı bölümde 100 ' den fazla oynayabileceğiniz bölümler vardır . Oyunun ilk başlarda kolay olduğuna aldanmayın sinir olacağınız bölümler var önünüzde , herkeze hayırlı akşamlar iyi oyunlar .

Oyundan Resimler 




Oyunu İndirme ; 


Kurulum ;
APK dosyasını kurup oynayın .

20 yorum :

  1. usta galaxy pocket icin pes 13 data dosyasini atabilirmisin buraya ACİLL

    YanıtlaSil
  2. bide soyle bir sorum var dun ben telefonu rootladim actiktan sonra sadece superuser programi geldi yani batery saver gelmedi sorun olur mu

    YanıtlaSil
  3. Bi problem olmaz superuser ciktiysa root tamamdir .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum cok soru sordum :D ama kusura bakmazsan son bir soru daha :D flash playeri yukledim sitede denildigi gibi en son programi actim indirme isareti gelicek oraya basin indirin demissin de bende cikmiyo siyah ekran geliyo ama yuklenmismidir acaba

      Sil
    2. Siyah ekran gelmisse yuklenmistir hocam , istediginiz soruyu sorun estagfirullaah .

      Sil
    3. eyvallah hocam cok sagolun :D

      Sil
    4. Hocam galaxy pocket icin log kayitlarini silmeyi paylasir misin ben rootu kaldircam samsung destek e sordum kaldirsam bile log kayitlari nedeniyle garanti disi. Paylasirmisiniz hocam?

      Sil
    5. Hocam bir de ben telime temple run 1 i yukledim ilk baslarda kasmadi sonra ekran sorun çikardi bi el atsan?

      Sil
  4. Hocam döndüğünüze o kadar sevindim ki !!!

    YanıtlaSil
  5. hocam nfs gibi güzel bi oyun var mı?yükleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  6. yeni uygulama paylaş hocam olmuyo boye

    YanıtlaSil
  7. yeni uygulama paylaş hocam olmuyo boye

    YanıtlaSil
  8. Hocam football manager handheld 2013 pocket gore varmı ekran sorunu var galiba küçük geliyo uygun bulup paylaşırsan sevinirim

    YanıtlaSil
  9. abi pes 2012 nin 3.1.42.sürmünü uyarlar mısın ? ACİL

    YanıtlaSil