1 Temmuz 2013 Pazartesi

Head Soccer 1.4 l Para Hileli l (QVGA-ARMV6)


Ever arkadaşlar şimdi sizlere en beğendiğim oyunlardan biridir desem yeridir Head Soccer ' i paylaşıyorum . D&D Dream firmasının bu kadar güzel bir oyun çıkarması gerçekten etkiledi beni . Oyunu sevmemin bir yanıda içinde türk oyuncu var . Oyunu kısaca özetlersek joystick yardımıyla karşı tarafa gol atmaya çalışıyoruz ama bu kadar basit değil öfkelendiğimizde power oluyoruz ve en güçlü atışımızı yapıyoruz . Oyunu seveceğinize adım gibi eminim . Ayrıca para hileli paylaşıyorumki istediğiniz futbolcuyu alın bütün upgradelerinizi yapabilin . 1 vs 1 karşılaşma ama ne karşılaşma bazen oyun o kadar sarıyoki yeminederim 1 saat 10 dakika başından kalkmadım . Bluetooth ile multiplayer oynayabiliyoruz . 2D görüntülere sahip olsada 3D ' den farkı yok . Turnuvada düzenleyebiliyorsunuz .
Oyundan Resimler




İndirmeye Geçelim ;


Kurulum ;

APK dosyasını kurup oynayın . Para hilesi için birşey yapmanıza gerek yoktur kendinden hileli .

14 yorum :

  1. çok saol admin

    YanıtlaSil
  2. samsung galaxy acede oluyormu ?

    YanıtlaSil
  3. Abi indirdim tıklıyorym x yüzünden kurulamadı diyor ?? acil yardım:/

    YanıtlaSil
  4. abi bide şey aynı imzaya sahi uygulama var diyor yardımcı ol nolurr ??

    YanıtlaSil
  5. İndirmiyo hafıza yok dio ama var

    YanıtlaSil
  6. Dosya bulunamadi diyor yaaa!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  7. multiplayer nasıl oluyoer admin söler misin ??

    YanıtlaSil
  8. Ayrıştırma hatası diyor

    YanıtlaSil
  9. Eyw oldu çok sağol hepsi açık =)

    YanıtlaSil
  10. Abi süper bide clash of clansı yaparmısın

    YanıtlaSil