30 Mart 2013 Cumartesi

Galaxy Pocket Root Yapma

Evvet arkadaşlar bu ilk konumuzda telefonumuzu root yapmayı öğrenicez .

Önce Gerekli Olan Dosyalarımızı İndiriyoruz ;

Root Dosyasını İndir

Rootlamak İçin;

1. Telefonunuzun Ayarlar Kısmından Ayarlar>Uygulama>Gelişmiş Menüsünden USB Hata AyıklamaSeçeneğini İşaretleyin.
2. İndirdiğiniz Klasördeki Rootlama Klasörünün İçindeki Update.zip Dosyasını Telefonun Hafızasına Atın.
3. Telefonu Resimdeki Gibi Başlatın. 




Resimde 3 Tuşa Basılı Tutuyoruz ve Recovery Mod Gelene Kadar elimizi çekmiyoruz recovery mod gelince elimizi çekiyoruz .
Bize Bazı Secenekler Sunacaktır. Orada 2. Sıradaki apply update from sdcart Seçeneğini Seçiyoruz.
Orada uptade.zip ismine ses kısma tuşuyla üstüne gelip orta yani home tuşuna basıyoruz .
Seçtikten Sonra install from sdcard complet yazısı çıktıktan sonra işlem tamamlanmış demektir. Telefonu Resetliyoruz.
5. Resetledikten Sonra Telefon da Super User Ve Batery Saver Programlarını Göreceksiniz. Ve Telefonunuz Rootlandı Demektir.


Root Kaldırmak İçin;
Bütün İşlemler Hemen Hemen Aynıdır. Yapmanız Gereken Tekşey; Rootlama Klasörü İçindeki Update.zip Yerine Root Kaldırma Klasörü İçindeki Unroot.zip Dosyasını Telefon Hafızasına Atıp Seçiyoruz. Geri Kalan İşlemler Aynıdır. 

86 yorum :

  1. Hocam bn bi telefoncuya sordum o sekilde tehlikeli dedi..kendisi degisik bi makine var onunla yapiyo .snce hangisiyle yapmaliyim.
    Bir de bn denedim ama update.zip dosyasini bulamadi be yapmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam benim anlatyigim gibi yapin bir tehlikesi yoktelefoncu salliyor :D

      Sil
    2. Yusuf hocam ben yapamıyorum rootu. aynı senin yolunu takip ediyorum. recovery modda updatenin üzerine basıyorum direk klasörün içine giriyor. ne yapabilirim ? lütfen yardımm..

      Sil
  2. Root yapmadan Jelyblast yapilabilir mi

    YanıtlaSil
  3. adsız hocam root olmadan yapılabilir .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ben tele attım dosyaları fakat daha root yapmadım silinmiyor yazma yeri korumalı diyor sile bastımmı

      Sil
  4. Hocam telefona daha once root yapmaya calısmıstım fakat super user ve batery saver gelmemisti simdi telefonu garantiye yollayacagım un root yapmama gerek varmı? gerek varsa unroot yaparsam belli olmaz dimi root yapıldıgı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer superuser programı yok ise unroot yapmanıza gerek yok .

      Sil
    2. Ayrıca garanti yerin KVK ' ya gönderin önerimdir .

      Sil
  5. Hocam bu root la ses yükseltebilir miyiz? Eğer yükseltebiliyorsak nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rootla ses yükseltebilirsiniz sitede paylaştığım DSP Manager progrmaı ses yükseltiyor .

      Sil
  6. Hocam root attıktan sonra telefondaki herşey siliniyomu ve telefonda yavaslama oluyomu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rıotdan sonra telefonda hiçbirşey silinmiyor ve telefon yavaşlamıyor.

      Sil
  7. ADMİN T20 NİNKİDE AYNIMI

    YanıtlaSil
  8. Bende Jelly Blast yüklü ve rootlamaya çalıştığımda "installation aborted" uyarısıyla karşılaşıyorum. Ne yapmam gerekiyor?

    YanıtlaSil
  9. kardeş bunda yazılım güncellemesi gelirmi root yapınca. 2.3.6 gingerbread kullanıyorum ve yükseltmek istiyorum. cevabını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malsef orjinal romda yükseltme olmuyor ama sitede verdiğim jlelly blast romundaki android 4.2.2

      Sil
  10. benim telefonumda (samsung pocket 58301) neden bu menüde apply update from exter diyor??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seçeneğe ok dediğimde de, Önce ''choose a packge to ins/sdcard'' diyor ve en altta da kırmızı yazıyla : ''E:failed to mount /sdcard (No such file or directory)''

      Diyor?!

      Sil
    2. bu arada hafıza kartı olmadan, telefonun hafızasına atınca olmuyoırmuş. bende hafıza kartına attım dosyayı takıp onda denedim fakat bu seferde E:signature verification failed dedi!!! sanırım dosya bozuk!!! yardımcı olabilecek biri var mı??

      Sil
  11. root dosyan bozuk haberin olsun!!!

    YanıtlaSil
  12. hacı şuna bir bak ya!! imza geçersiz diyor? 5300 la 5301 arasında fark mı var? bir el at be usta...

    YanıtlaSil
  13. kardeş s5301 için olurmu bu

    YanıtlaSil
  14. Galqxy aceye olur mu

    YanıtlaSil
  15. Rot dosyası ndn galaxy pocket

    YanıtlaSil
  16. Rot dosyası ndn inmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tel s5300 bendede inmio yaaaa pfffff :S

      Sil
  17. selam beyazıt kardeşim bir sorunum var pocket 5301 root yapamadım senin verdiğin dosyayı açıyor ama olmuyor failed diyor? sen 5300 a göre mi vermiştin? 5301 olanınıda yüklermisin siteye root yapmam lazım telefonu çok acil...

    YanıtlaSil
  18. aloooo kimse yohmu ??

    YanıtlaSil
  19. arkadaşlar bu adamın bişey bildiği yok bana sorun ben daha iyi bilirim galaxy pocket hakkında herşeyi biliyorum benden solemesi bu adam telefonunuza zarar vermekten baska bişi yapmıyor ulan ben temple run 2 yi yukledim galaxy pockete bu mal dandik oyunlar koyuyor beyler beni faceden eklerseniz galaxy pockete yakışacak en guzel oyunları size paylaşabilirim örnek verecek olursam:frontline commando temple run 2 Blood and glory modern combat 3 avatar gangstar miami highway rider minecraft pocket edition resident evil 4 spiderman total mayhem dead space six guuns bunlarla ilgili bütün ayrıntıları sizinle paylaşabilirim ayrıca telefonumdaki bütün oyunları external sd ye tek bir programla yukleyebiliyorum eğer beni facebooktan eklerseniz en küçük ayrıntısına kadar herşeyi sizinle paylaşabilirim İYİLİK NAMINA SÖYLÜYORUM işte facebook adresim:https://www.facebook.com/dogukan.ceco

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım o zaman sen yardım et yorum yaptım ve sorunumu açıkladım bi bakarsan sevinirim lütfen yardım et

      Sil
    2. benim sorunum en altlardaki yorumlarda bi bak lütfen

      Sil
    3. Dogukan kardesim benim telefona ben format attim acildi zaman GT-S5300 ve samsung yazisi cikiyor arada birer birer titriyor öyle kalip duruyor artik acilmiyor 5saat bekledim bile acilmadi lutfen acil cevap verirmisin bekliyorum nolur

      Sil
  20. hocam (install from sdcard complet ) yazısı çıkmıyor ne yapmam gerek? jellybean yüklü bu arada

    YanıtlaSil
  21. MERHABA BEN TELEFONDAN DEĞİL DE TABLETTEN GİRİYORUM TABLETLERDE ROOT NASIL YAPILIYO

    YanıtlaSil
  22. MERHABA BEN TELEFONDAN DEĞİL DE TABLETTEN GİRİYORUM TABLETLERDE ROOT NASIL YAPILIYO

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. singnature vercion failed :( ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  25. hocam dediklerinizi yaptım ama"ice") ==GT-B7510 l l getprop ("ro.product.produst") == "GT-B7510"
    E:Error in/tmp/sideload/package.zip
    (Status 7)
    İnstallation aborted." diye bi yazı çıktı na yapabilirim (telefonda JellyBlast V3 Custom Rom yüklü)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonunuza veda edin bence :(

      Sil
  26. hocam bide senin paylaştığın JellyBlast V3 rootlu mu çünkü sueruser zaten yüklü

    YanıtlaSil
  27. Usta ben RooT yaptım fakat ;

    " Super User - Batery Saver " isimli programlar yüklenmedi ?

    YanıtlaSil
  28. hocam pocket 5301 ede olurmu

    YanıtlaSil
  29. Hocam bana super user geldi fakat batery saver gelmedi

    YanıtlaSil
  30. gt s 5301 e root oluyormu

    YanıtlaSil
  31. 5300 icin demi bide riski warmi bi arkadasim telefonun hic acilmama sansi war dedi

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. bende apply from sdcart çıkmıyor neden

    YanıtlaSil
  34. hocam ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil
  35. installation aborted hatası veriyor nasıl düzeltebilirim

    YanıtlaSil
  36. ya sd cart yok bnm telde yine de root atabilirmiyim

    YanıtlaSil
  37. ya sd cart yok bnm telde yine de root atabilirmiyim

    YanıtlaSil
  38. http://www.galaxyyarchive.info/2013/02/rom-nemesis-one-for-galaxy-y.html Gençler Burdan Bulabilirsi Romları

    YanıtlaSil
  39. hocam lütfen acil cevap benim telefonum rootluyken harde reset ay-tım şimdi ekran yok telefona giriyor ama setup vizart diye bişey var siyah ekranda kalıyor
    lütfen yardım et

    YanıtlaSil
  40. file:///C:/Documents%20and%20Settings/SUPER-XP/Desktop/SC20140122-102237.png hocam sorun bu nedendir acaba

    YanıtlaSil
  41. Hocam root proqraminin apk olanini paylasa bilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Root programi apkli olmaz rarli dosyadan yuklemelisiniz

      Sil
    2. Root programi apkli olmaz rarli dosyadan yuklemelisiniz

      Sil
  42. Yusuf hocam son yorumlarda kimseye cevap yazmamissin ama ben yinede sansimi deniyim dedim root dosyasi neden inmiyo bak lutfen cevap yaz beni bekletme bi an once gta 3 pes gibi ounlari yuklucem lutfen yardim et sakin ama sakin linkler guncellendi deme guncel degil

    YanıtlaSil
  43. yusuf abicim oyle diyosun benim bi arkadaş in ace si var rootladi telfon çöktü dedi tamirci ben yapcam minim var ama korkuyorum aynisi olur diye yardimci ol ltfnn

    YanıtlaSil
  44. yusuf abi acill cewap

    YanıtlaSil
  45. yusu f abi abiminki ace idi root ladi
    telefon acilirken donuyodu telefon çökmuş dediler acaba orjinal olmadigndan olabilirmi acil cewap ltfn

    YanıtlaSil
  46. Beyler ben SD kart kullanmıyorum bir problem olur mu ?

    YanıtlaSil
  47. hocam ben yukledim sadece super user geldi.

    YanıtlaSil
  48. linkleri yenilesek hocam

    YanıtlaSil
  49. Abi ben unroot yaptım ama telefonda JellyBlast kuruluydu şimdi telefonda bi S yazısı var ekran gelmiyo ne yapmam lazım ?

    YanıtlaSil
  50. KESİNLİKLE CALISIYOR.. HELAL OLSUN ÇOK SAOLASIN KARDEŞ

    YanıtlaSil
  51. yusuf hocam sdcart yazısı yok yalnız 2. fln hıc bıyerınde yok bi yardımcı olursan :)

    YanıtlaSil
  52. Bende calisin root dosyasi var superuser geliyorsa rootunuz tamam demektir. Skypem; blntcrazy123456789

    YanıtlaSil
  53. Bu dosya tipini açacak uygulama yok diyo

    YanıtlaSil
  54. arkadaşlar yardım edin telefona root lama yaptım sonra süper user geldi telefon bu program yüzünden önceden açtığı uygulamaları bile açmadı ne kadar format atsamda gitmedi tabi unrootu bilmiyordum sonra google playdan root kaldırma diye bir şey indirdim android untalist diye bir şey vardı ona bastım telefon dondu bataryayı çıkarıp yeniden taktım samsung yazısı geldi sonra telefon hiç açılmadı balki açılır diye bir gün bekledim genede açılmadı internetten ne bulduysam denedim genede aynı bi değişiklik olmadı lütfen yardım edin . (samsung galaxy pocket gt s5301) lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  55. hocam ben resetlemeden yaptım superuser geldi sadece bi sorun olurmu

    YanıtlaSil
  56. hocam ben resetlemeden yaptım superuser geldi resetlemediğim için sorun çıkarmı
    ama batery saver gelmedi

    YanıtlaSil
  57. Arkadaşlar bideha anlatırmısınız anlamadm bundan nolur yaa

    YanıtlaSil
  58. admin 2dakka bana yardım edebilirmisin root süper kuru onu nasıl kaldıra bilirim ?

    YanıtlaSil
  59. abi recovery modda apply update from sdcart diye bişey yok nasıl olcak

    YanıtlaSil
  60. arkadaşlar resimler gözükmüyor Lütfen konuyu yenileyin :(

    YanıtlaSil
  61. Hocam cok acil ben tlfona format attim telefonum acildi zaman GT-S5300 ve samsung yazisi cikiyor bide titriyip duruyor.
    Ama acilmiyor hep oyle kaliyor bu neden böyle oluyor acil cvb verirmisin hocam bekliyorum.

    YanıtlaSil
  62. Hocam cok acil ben tlfona format attim telefonum acildi zaman GT-S5300 ve samsung yazisi cikiyor bide titriyip duruyor.
    Ama acilmiyor hep oyle kaliyor bu neden böyle oluyor acil cvb verirmisin hocam bekliyorum.

    YanıtlaSil
  63. Hocam cok acil ben tlfona format attim telefonum acildi zaman GT-S5300 ve samsung yazisi cikiyor bide titriyip duruyor.
    Ama acilmiyor hep oyle kaliyor bu neden böyle oluyor acil cvb verirmisin hocam bekliyorum.

    YanıtlaSil