13 Nisan 2013 Cumartesi

Chain Fire 3D Pro [Root Gereklidir]



Yazıya başlamadan önce işinize çok yarıyacak bir program paylaştığımı söyliyim . Bundan sonra paylaşacağım oyunlarda işinize yarıyacak programdır . Amacı , NVIDIA - POWERVR - QUALCOMM , driverlerine ihtiyaç duyan oyunları açmasıdır .Kullanım İçin ROOT gereklidir. Oyunlardaki performanslara gözde görülür bir artış sağlar . Herhangi bir oyunu açarken beyaz ekranda kalıyorsa Chain Fire 3D bu probleminizi çözebilir . 


                                                            Kurulumu ; 

                 Herşeyden Önce ROOT Olmalısınız - Galaxy Pocket Root Yapma  

             İlk Önce Uygulamamızı İndirelim : Buraya Tıklayarak ChainFire İndirin  

         Sonrada   NVIDIA - POWERVR - QUALCOMM driverlerini indiriyoruz ;

                                    Buraya Tıklayarak Driverleri İndirin

Cihazınızı rootladıysanız ve yukardaki dosyaları indirdiyseniz şimdi kuruluma geçelim . ;

1) Chain Fire 3D uygulamamızı kuralım .
2) Chainn Fire 3D Driverlerimizi indirdikten sonra rar' dosyasının içinde 3 tane daha rar dosyası çıkacaktır .
3) 3 Tane Rar Dosyalarımızı Kopyalayıp sd kartımızın ana dizinine atalım . 
4) Chain Fire uygulamamızı açalım .
5) CF3D Driver kısmına girelim ve install diyelim ve telefon kapanacaktır korkmayın gayet normal .(Eğer İnstall dedikten sonra bir ekran gelicek ona okey diyin yada ok çıkar ona basın bastıktan sonra bir ekran gelicek eğer o ekran donarsa 1-2 dakika bekleyip telefonu kendi ellerimizle bataryasını çıkarıp takıyoruz ve yeniden telefonu açıyoruz ve Telefonumuz İnstall oldu .
6) Telefon açıldığında Chain Fire 3D uygulamamızı tekrar açalım . Listeden install/ plugins/shaders kısmına girelim ve ve sd karta attığımız Chain Fire driverlerini görüceksiniz 3 tane . Hepsinin üzerine 1 kere dokunalım kurulacaktır .

                                                              Aşağıdaki Resim Gibi ;


Hepsini kurduktan sonra son aşamaya geliyoruz . En başa dönüp Default OpenGL Settings kısmına giriyoruz ve en aşşağıda use plugin seçeneği ile hangi drivere ihtiyacımız varsa onu seçiyoruz . 

                                                         Aşağıdaki Resim Gibi :


Ve use plugin'in altındaki Hide CF3D ID 'kutucuğunu işaretliyoruz (işaretliyse dokunmayın)
Bu Sayede oyunları açabilir ve performans sorununu aza indirebilirsiniz


27 yorum :

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reis ben drivleri.indirirken hata veriyor acaba yeni bir.link.yapmaniz mumkunm. Indirirken basliksiz indirme basarisiz yaziyor yardim edin lutfen

      Sil
    2. Reis ben drivleri.indirirken hata veriyor acaba yeni bir.link.yapmaniz mumkunm. Indirirken basliksiz indirme basarisiz yaziyor yardim edin lutfen

      Sil
    3. Ben Hiç Sevmiyorum Şu Telefon Kapatıp Açma İşini Ve Bu Chanfiredede Kabul etmedi Install Kısmı Sürekli Kapatıp Açıyorum Bakalm Hayırlısı Bide Blood & Glory Düzgün Bi Link Atarmısın Hocam ? Pocket İçin

      Sil
  2. harika programlar admin nereden bulduysan ellerinden öperim başkalarının yapamadığı şeyler onların beceriksizliği herşey gayet sorunsuz çalıştı root yaptım zerre kadar sorun olmadı bunu yaptım hiç sorun yok. onların ya telefonunda sorun var yada kendileri beceremiyo :D

    YanıtlaSil
  3. hacı program bende superuser hatası veriyor daha baska yazılar var bunu buyuk harfle yazdıgı icin verdim boyle tata veriyor nedeni nedir acaba ??

    YanıtlaSil
  4. hacı program bende superuser hatası veriyor daha baska yazılar var bunu buyuk harfle yazdıgı icin verdim boyle tata veriyor nedeni nedir acaba ??

    YanıtlaSil
  5. iyi günler dediginizi yaptım telefon giriş ekranında kaldı kapatıp actıgım halde sorun nedir ?

    YanıtlaSil
  6. installa bastım telefon yeniden başlattım ama tekrar açılmadı samsung galaxy fame yazıyo orda kalıyor sizce neden :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde aynisi oldu yapamadim garantiye verdim.

      Sil
  7. tel açılıp kapandı 3d uygulaması kayboldu bi türlü bulamadım

    YanıtlaSil
  8. telde var ama simge kayboldu

    YanıtlaSil
  9. tel açılıp kapandı 3d uygulaması kayboldu bi türlü bulamadım

    YanıtlaSil
  10. Bu rar dosyasi nerede bi onu ypamadim ya :[(((((((

    YanıtlaSil
  11. Sakın yüklemeyin açılışta kalıyor

    YanıtlaSil
  12. Allah belanizi versin tel bozuldu acilis ekraninda kaliyo sakin yuklemiyin

    YanıtlaSil
  13. GALAXY WONDERDA ÇALIŞMIYOR YÜKLEMEYİN SONRA BENİM GİBİ BAŞTAN ROM ATMAK ZORUNDA KALIRSINIZ :)))))

    YanıtlaSil
  14. Telefonum pocket clash of clashi .acarmi acaba

    YanıtlaSil
  15. Ulan orospunun çocuk lari sizin ben ananizin amina mitaryozle girisiyim sakin inanmayın tel kapanicak korkmayin diyor ya amk kapandı 1. Daha açılmadı kimse yapamadı rootdan garanti almadı ananizin amina şokun bu saatten sonra bozuk teli amk orospu çocukları bu yorum silinirse ananizin amina gitsin amk picleri

    YanıtlaSil
  16. Senin ananı sikeyim orospu çocuğu senin yüzünden telefon açılmıyor anasını siktiğimin çocuğu

    YanıtlaSil
  17. ben senin gibi yapımcı görmedim madem bilmiyorsun yapma lan senin yüzünden sd kartım kül olup gitti ben senin gibisini görmedim yazıklar olsun....

    YanıtlaSil
  18. SAKİNN YAPMAYİNN...
    Telefon acilirken donup kaliyo.
    Bu yüzden servise göndermek zorunda kaldım. SAKİN YUKLEMEYİN.

    YanıtlaSil
  19. Android 4 ve ustunde calismaz

    YanıtlaSil