8 Ağustos 2013 Perşembe

Galaxy Pocket Soru Arşivi 2


Merhaba arkadaşlar öncelikle bütün müslüman aleminin ramazan bayramı mübarek olsun . Malesef işlerden dolayı internet kafede çalıştığım için aksina daha bol internet vaktim olması gerekiyor ama dükkanımız işlek bir caddede olduğu için müşteri bol ve format atılması gereken kasalar çok bu yüzden siteyle ilgilenemedim açıkçası beni çok üzdü bu . Bugun bayram erken kalkın çocuklar , her neyse nerden nereye geldik . Sitemizin 1. soru arşivinin yayınlayalı 1.5 ay felan oldu sıra 2. soru arşivine geldi . Bundan sonra elimden geldiğince sık sık siteyle ilgilenmeye çalışacağım .



Sitenin en büyük 2. soru arşividir . Telefon , oyun , rom vs ilgili sorularınızı bu başlık altına yorum atarak bildiriniz . Elimden geldiğince hızlı cevaplayacağım soruları bekliyorum .

24 yorum :

  1. telefona rom yükleyecem eski haclini clockworkmod ile yedekliyicem yani backup/reosete yapacağım rom attıktan sonra reosete yapsam telefon eski haline dönermi dönerse telefon yavaşlar yadı kötü birşey olurmu ?

    YanıtlaSil
  2. Yusuf nie geldın m k hıc gelmeyeydın seri paylasım yap dassagını yedıgım gozum hadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D :D hacı yarın başlıyom bayram bitsin paylaşımın a.q :D

      Sil
  3. gta 3'de oyun başlarken sarı çubuk doluyor en sonda donup hiç ilerlemiyor.Chainfire ayarlarınıda yaptım bir türlü olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dosyları eksik inmiştir hocam .

      Sil
    2. hocam tekrar indirdim chainfire ıda yaptım yine olmadı sanırım upload sırasında hata olmuş

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. hani la paylaşım ?? yosun tuttuk burada

    YanıtlaSil
  6. kardeş allah rızası için bu s5301 e nasıl root atıcaz ya nolur yardım et

    YanıtlaSil
  7. beni bir ara nolur 05312003435

    YanıtlaSil
  8. Kardes galaxy pocket i S-5301 e nasi cevircez

    YanıtlaSil
  9. Kardeş Blki Galaxy Pocketle İlgi Deil fakat Bi Dinlersen makbule Geçecek Bn Bi tablet Aldım İNCA Marka 1 Gb Ram 512 Mb Ekran kartı Androidi 4.1 bn bu tablette .exe uzantı dosyaları nası çalıştırabilirm veya nasıl windows kurabilirim ? yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Exe uzantisi sadece windowsa ozeldir bundan dolayi tablete calistiramassin Ama ayni dosyanin apk sini bulabilirsin

      Sil
    2. Apksini Bulsam Metin2 Yüklücem Tablete Bi Ark. S4 Var Biostan Metin2 Yükledim Dior :D

      Sil
  10. O dedigi ynlislik onun yukledii exe diildir yada bn yanlisbiliom

    YanıtlaSil
  11. osmos ta hocam hemisphere yazıyor ondan sonra ana ekran resmi geliyor.ama oyunun sesi de geliyor.kullandığım rom jely blast v3 güncellemedim.nası düzeltiriz

    YanıtlaSil
  12. Hocam galaxy pocket için minecraft bulabilirmiyiz ya

    YanıtlaSil
  13. hocam ben galaxy y ile ilgili bir siteden galaxy s4 romu buldum yüklesem birşey olur mu

    YanıtlaSil
  14. Selamün aleyküm hocam sky gambler:rise off glory nin apk dosyasını sitede bulamadımda eğer istek oyun olarak paylaşabilirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  15. GT-S5300 ARM7 OLDU !!7 Ekim 2013 15:53

    S.a hocam bende eskiden bu telefonu kullanıyordum. Armv6 diye çok şikayetim vardı en son sinirlenip yere fırlattığımda ekranı çatladı. Bende S3 mini aldım. Şimdi telefonumdan memnunum fakat dün POCKET'IN ARMV7 YAPILABILDIGINI OGRENDIM. Yapmasına internetten bakabilirsiniz. Google Play'da Subway Surf, Candy Crush gibi oyunlar gözükmesede temple run fln oynanabiliyor. Subway surf'un 1.6.0 üzeri sürümleride apk indirdiğinizde çalışıyor.

    EKSILER : Samsung Klavye Kayboluyor.
    Eski haline döndürmek için orj. rom yüklemek gerekiyor.
    ARMV7 OLDUĞU ICIN DAHA CABUK VIRUS BULAŞIYOR. vs. vs.

    Onun dışında sorunsuz çalışıyor. Ayrıca ekran parlaklığını sonuna kadar azaltırsanız ekran HVGA ekranlarla kıyaslanacak kadar net gözükebilir. ( QVGA = 320 X 240 | HVGA = 480 . 320 )

    YanıtlaSil
  16. Abi, ya bu Candy Crush Saga oyununu Galaxy Pocket cihazımda açmak istiyorum. Senin sayende, Allah razı olsun bu arada :D Subway surfers açabildim. Ama bi yardım et te şu Candy Crush Saga yı da açabilmeme yardımcı olursan süper olur bea :)

    YanıtlaSil
  17. http://forum-androidmarket.com/konu-samsung-galaxy-pocket-galaxy-s3-systemui-rom.html yusuf hocam suna bi bak :D

    YanıtlaSil