10 Temmuz 2013 Çarşamba

No-Frills Cpu Control - (ROOT)


Selamun aleyküm arkadaşlar . Şimdi sizlere telefonu kontrol altına almak isteyenler için , telefonu hızlandırmak için , oyunlardan ve telefonlardan iyi performans almak için , telefonu kasanlar için mükkemmel bir uygulama paylaşıyorum sizlere arkadaşlar . No-Frills CPU Kontrol programı ile telefona haddinden fazla performans verebilir oyundaki kasmaları yok edebilirsiniz , şimdi malın teki gelip asphalt 7 'de olurmu diye sorar bende şimdiden cevap vereyim asphalt 7 ' nin armv6 ' sı yokki kasması olsun . Neyse dikkatimizi toplayalım arkadaşlar bu programı 1 aydır kullanıyorum hâlâ ' da kullanıyorum ve performansı vs farkettim . Uzatmadan şunuda söylüyeyim kullanabilmek için root lazımdır . Root değilseniz buradan root yapın .

Uygulamadan Resimler




Google Play Store Yorumları ;


İndirme Linki ;


Kurulum :
APK dosyasını kurup açtıktan sonra root ' a izin verin ve uygulayın .

8 yorum :

  1. minecrafttaki kasma sorunu duzeltirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarrağımı yala yusuf bide annenin memelerinin arasından geçirim

      Sil
  2. Hocam ayarlarını nasıl yapcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz sadece girin en yüksek değerli seçip apply ' e basın .

      Sil
  3. Hocam internetim kablolu. Aynı zamanda yaz sonuna kadar köydeyim yani bu demek ki Eylül'e kadar wifi bulamıycam. JellyBlast'ı bilgisayardan güncelleyebilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki hocam JellyBlast'ın yeni sürümünü veya CM 10.1'i paylaşabilir misin ?

      Sil