6 Nisan 2013 Cumartesi

Jetpack Joyride SINIRSIZ PARA HİLELİ APK [QVGA - ARMV6]






Arkadaşlar Konumuz Jetpack Joyride . Severek Oynadığım En Güzel Oyun Desem Yeridir . Amacımız Önümüze Çıkan Elektrik Tellerine Çarpmadan Gidebildiğimiz Kadar İleri Gitmektir . Benim Rekorum 5 Bin 303 m 'dir . Ayrıca Sizlere Para Hileli Olarak Sunuyorum 10 Milyon Altın Vardır . Resimlerde Görüceksiniz Parayı . Google Playda 5 Milyondan Fazla İndirlmiştir . Eminimki Sizde Çok Seviceksiniz .


                                                         Oyunumuzun Resimleri ;

                                                        Paraya Bakın Arkadaşlar '










Oyunun Videosu(Youtube'den)




Evet Beyler İndirmeye Geçelim ;

Tıkla İndir 

Kurulum : İndirdiğimiz APK dosyasını kurup oynuyoruz .

25 yorum :

  1. Birader oyun tam açılıyor sonra kendiliğinden kapanıyor. Xperia z kullanıyorum ben

    YanıtlaSil
  2. Bilginer Büyüktaş28 Ağustos 2013 08:50

    çokkkkk saol be sonunda buldum bu apk yi son sürüm demi bu ama apk alıntı anlaşılan galaxymini.blogspot un

    YanıtlaSil
  3. keşke apk dosyasını felan açarken de videoya çekseydin bea

    YanıtlaSil
  4. Acilmiyo telefinum samsung Galaxy s4

    YanıtlaSil
  5. çoook teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Kardeşim ck saol

    YanıtlaSil
  7. kardesim dosya txt dosyasi?

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar telefona indirdim beğenmedim neden diye sorarsanız para sınırlı kullandıkça azaldı

    YanıtlaSil
  9. Kardeş Yüklüyorum Herseyi Yapıyom Oyuna Giriyorum Hiçbir Değişikilkte Yok Bu Nasıl Bir İş :(

    YanıtlaSil
  10. oyunu kaldırıp yüklemen lazım
    öle direk yüklersen eski ayarlarla oynarsın

    YanıtlaSil
  11. Abi bi de clash of clans hile sini cikartsaniz super olur

    YanıtlaSil
  12. nası yapılıyo

    YanıtlaSil
  13. Açımıyo işte

    YanıtlaSil