18 Ekim 2013 Cuma

New Star Soccer 1.20 FULL APK


Arkadaşlar New Star Games firmasının çıkardığı eğlenceli ve güzel bir futbol oyunu olan new star socceri sizlere paylaşıyorum , biliyorum paylaşmak için geç kaldım ama bugune nasipmiş arkadaşlar . Kısaca oyunu bilmeyenler için şöyle özetleyelim kariyer modunda kendi futbolcularımızı yönetiyor kendi yaptığı olaylar takip edebiliyor onu yedirebiliyor içirebiliyor kız arkadaşıyla gezmeye çıkarabiliyorsunuz vs . Bu sürümde at yarışıda eklendi onu hatırlatayım . Herzamanki gibi beni mutlu eden bir yönüde oyunun türkçe dil seçeneği olması sizi bir hayli kolaylaştıracaktır .Eskiden bilgisayarlardan hatırlayan hatırlar . Google play storede 7 TL .
Uzatmadan geçelim iyi oyunlar .

Oyundan Resimler




İndirme ;


Kurulum ;
APK dosyasını kurup oynayın .

22 yorum :

  1. Hocam aynen devam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah vakit ayırdıkça ilgilenicecğim .

      Sil
  2. Oyunu indirdim kurdum çalışıyor ve 1 sezon bitirdim yeni sezona girince bir hata veriyor ve oyun kapaniyor

    YanıtlaSil
  3. interneti kapatıp deneyin .

    YanıtlaSil
  4. hocam third blade hileli yapabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  5. hocam sizin siteniz çok iyi destiniy angel or devil 1 in hilelisini yüklermisiniz.

    YanıtlaSil
  6. 1.20 sürümü diye indirdim ama1.19 sürümü çıktı

    YanıtlaSil
  7. Hocam appdroid adli uygulamayi da yaparsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  8. yeni paylaşım neden yok

    YanıtlaSil
  9. Hocam size zahmet true skate oyununu yuklermisiniz

    YanıtlaSil
  10. Hocam soru sormayacağım sadece geri dönmenizi istiyorum. Tabiki sizi zorlayıcı deilim. Ben sizin paylaşımlarınızı özledim.
    Hep başka sitelerde arıyorum. Bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  11. Hocam rica etsem traffic racer yüklermisin siteye :)

    YanıtlaSil
  12. Arkadaslar bnm telefon zipphshareden indiirmiyor download a basinca download unsuccesful yaziyor bi yardim etseniz

    YanıtlaSil
  13. 2014 sensiz geçmez geri dön

    YanıtlaSil
  14. CUSTOM ROMUN LİNKİ YENİLERMİSİN KIRIK LİNK! ÇOK ACİL!!

    YanıtlaSil
  15. Kardeşim Yeni Çıkan Flappy Bird oyununa hile buldum. Videosunu Çeksem paylaşırmısın ? skype : hacker5570

    YanıtlaSil
  16. hocam kurup oynayın dıyosunuzda apk yı nereye kurucaz

    YanıtlaSil
  17. hocam kurup oynayın dıyosunuzda apk yı nereye kurucaz

    YanıtlaSil
  18. http://androidmakaleniz.blogspot.com.tr/ mobil bilgisayar android herşey

    YanıtlaSil