18 Ekim 2013 Cuma

Bootloop Sorununa Çözüm !


Arkadaşlar öncelikle telefonuna sık sık custom rom , orjinal rom , vs yükleyenler bootloop olayını iyi bilirler ama ben bilmeyenler için anlatayım custom rom yükleyip üstüne orjinal rom kurduğumuzda muhtemelen telefon açılırken samsung ekranında kalır ve yeniden başlar sürekli bu olay yaşanır ve telefon açılmaz bu olaya bootloop denir . Aramızda yorumlara baktığımda 5 kişiden 3'ü bu problemle karşılaşıyor ve bende tek çare olan çözümün orjinal romu telefon açılana kadar yüklemenin olduğu söylüyordum . Ama şimdi kısayolunu buldum sadece recovery mode girip wipe/data factory reset yapmak bu kadar anlamayanlar için detaylı anlatım yapıyım ;

1 . Telefonun Ses Açma + Power + Orta (Home) Tuşuna aynı anda uzun sürede basarak recovery mod'a girmesini sağlıyoruz .
2 . Recovery Moda girince ses kısma tuşuna basarak wipe/data factory reset seçeneğine gelip orta (home) tuşuna basıyoruz .
3 . Wipe/data factory reset seçeneğine girdikten sonra ses kısma tuşuna basarak ' delete all user ' seçeneğine gelip orta (home) tuşuna basıyoruz ( DİKKAT TELEFONDAKİ TÜM UYGULAMALARI SİLER GERÇİ ROM YÜKLERKEN OLDUĞU İÇİN TELEFONDA UYGULAMA OLMAZ :D ) ve telefona format atmış oluyoruz .
4) Resetimizi attıktan sonra recovery menude reboot system now seçeneğine orta (home) tuşuna basarak telefonu yeniden başlatıyoruz ve artık bootloop olayı yok hayırlı olsun .

Bu kadar artık bootloop olayı kalmıştır her rom yükleyişinizde bootloop olayıyla karşılaşırsanız dediklerimi yağın kurtulun , bi allah razıolsun demeyi esirgemeyin , emeğime saygı duyun teşekkürler .

5 yorum :

  1. allah razı olsun hocam

    YanıtlaSil
  2. Admin Kardeş Senden O kadar program aldım yani harikasın cidden çok saol adamın en dibisin

    YanıtlaSil
  3. http://forum-androidmarket.com/konu-samsung-galaxy-pocket-galaxy-s3-systemui-rom.html Yusuf kardeşim şu rom'a bi bakar misin ? :)

    YanıtlaSil
  4. Hocam root attiktan sonra bunu yaparken mavi ekran geliyor bi çöz sorunu lütfen

    YanıtlaSil
  5. qardawim mende xposed kocurduyden sonra telefon dundu dawni cixarib taxdim telefonu yandrdim Huawei yazlir ele orda qalir ondan o terefe getmir telefon ne download modune nede Recovery Moda dusur proqram ustalarine apardim duzelde bilmediler telefona room atanda telefon awpka verir telefonu atim yoxsa duzeltmey olar ??? telefon Huawei g700 du bir sey yazin xaiw??

    YanıtlaSil