8 Temmuz 2013 Pazartesi

Finger Board Pro APK


Arkadaşlar ben ramazanda zaman hızlı geçsin diye internet kadefe çalışmaya başladım anamasada oturuyorum zaman su gibi akıp gidiyor hemde kendi harçlığımı çıkarıyorum . Konuya dönelim arkadaşlar oyunumuz oldukça kişilere bağlı zorluğu vardır . Google playda en sıra dışı oyunlardan biridir diyebilirim . Oyunumuz galaxy pockette sorunsuz çalışıyor . Oyunun amacına gelirsek havada duran kaykayı parmağımızla yön vererek yolda ki  puan veren öğeleri engellere çarpmadan toplayabilmektir . Oyunun ücretsiz versiyonu kısıtlı olduğundan paralı versiyonunu paylaşıyorum . Oyunda kullanabileceğimiz birden fazla kaykay çeşidi ve birden fazla kaykay hareketleri vardır  google playda 0.99 $ .

Oyundan Resimler




İndirme Linki :


Kurulum :
APK dosyasını kurup oynayın .

1 yorum :

  1. I am extremely greatfull to you as you shared this.I am recently developing associate app google solitaire 247 that is you would possibly have an interest toseem on that

    YanıtlaSil