22 Haziran 2013 Cumartesi

Subway Surfers 1.6 - (QVGA-ARMV6) (Kasmıyor)


Arkadaşlar blog'da öncedende paylaştım ama baya ilgi aldığı için 1.6 sürümünü kasmıyan şekilde paylaşıyorum arkadaşlar . Oyunumuz android dünyasında 50 MİLYON kişi tarafında sevilmiştir . Bu 50 milyonun içinde sizler ve bende varım . Oyunumuzu bilmeyen arkadaşlara kısaca özetlersek bir tren garında treni boyarken bekçi ve köpeğine yakalanıyoruz ve trenlerin çalıştığı hatlara girip trenlere çarpmadan altınlarımızı kmıknatıslarımızı vs toplayarak bekçi ve köpeğinden kaçıyoruz. Bu sürümde kasma yok yani yok denecek kadar az hatta kasma yok diyeyim kısadan . Heyecanlandığınızı hisseder gibiyim hemen uzatmadan geçelim .


                                                                  Oyundan Resimler

İndirmeye Geçelim ;

Kurulum ;
APK dosyasını kurup oynayın .




42 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. hocam ben sorunsuz oynuyorum nasıl açılmıyor ?

      Sil
    2. sorunsuz filan değil bildiğin kasıyo kullandığım cihaz galaxy trend

      Sil
    3. sorunsuz filan değil bildiğin kasıyo kullandığım cihaz galaxy trend

      Sil
  2. Benim pocketımda açılıyor. Ama çok geç açılıyor. Ve açılırken kasıyor. Ayrıca bazen trenler geç çıkıyor.

    YanıtlaSil
  3. Hocam hiç kasma yok. Hatta hızdan oynanmıyo ama sorun şu ekran hiç net değil :( Pikselleri yükseltmek için bir program varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam et olursa kasıyor ve oynanmıyor ondan kötü :(

      Sil
  4. yemin ediyorum telefonum galaksi ace baska yerden indirdigim yavaslıktan oynanmıyordu ama bu cok muthis eline saglık

    YanıtlaSil
  5. Hocam sırf sana teşekkür etmek için siteye tekrar girdim , Allah senden razı olsun bundan once en az 5 tane surfers serisi indirdim hepsi oyundan atıyordu kasarak ama bu oyundan atmadı + nerdeyse kasma yok denecek kadar az Allah ne muradın varsa versin senin gibi insanları görmek güzel tek sorun oyundayken oyunun müziğinin çalmaması onuda sorun olarak görmüyorum ama birşey sorucam oyunu güncellersem sorun olur mu ?

    YanıtlaSil
  6. Ha bu arada ustam bunun temple run uda optimize edersen sevinirim çok sağol tekrar :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. ya hocam ben galaxy s3 mini nin spotunu aldım android sürümü 4.1.2 galaxy ace nin açmadığı oyunları açıyor fakat subway surf ü açmıyor bu arada (bu siteden indirdim - açmadı) açılıyor Loading... yazıyor oyundan atıyor ne yapmam lazım?? yardım Lütfenn.

    YanıtlaSil
  9. ya hocam ben galaxy s3 mini nin spotunu aldım android sürümü 4.1.2 galaxy ace nin açmadığı oyunları açıyor fakat subway surf ü açmıyor bu arada (bu siteden indirdim - açmadı) açılıyor Loading... yazıyor oyundan atıyor ne yapmam lazım?? yardım Lütfenn.

    YanıtlaSil
  10. hocam bunun para hilelisi yokmu

    YanıtlaSil
  11. Dostum süpersin Önceki kasıyordu bu kasmıyor aslında kasıyorda öncekine göre kasmıyor denebilir.. :) Adamın DİBİSİN DİBİ :D

    YanıtlaSil
  12. Benim buda kasıyor 832 mhz 160 mb ram var tlfonda ram expander bile kullanıyorum onla 430 oldu

    YanıtlaSil
  13. olduvallasaol haci

    YanıtlaSil
  14. Deniyorum Kasmassa Çok Sağol
    Emeğe Saygı.

    YanıtlaSil
  15. aga çok sağol ya valla ilaç gibi geldi :D daha bugün rootladım telefonumu hızlandırıcıda yükledim sonra bu blogu buldum tam istediğim oyunlardan biriydi bu çok sağol. hiç kasma yok azıcık var ama oda olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonamı atıyoz dosyayı nasu yapcaz anlatırmısın

      Sil
  16. abi cok iyi yha :DD

    YanıtlaSil
  17. Apk dosyası indirmiyor ne yapmam gerek?

    YanıtlaSil
  18. galaxy pocket neo telim var kasıyor

    YanıtlaSil
  19. yusuf hocam rica etsem minion rush un pocket ile kasmayan sürümünüde eklesen

    YanıtlaSil
  20. minion rush ekler misin apk olarak rica etsem kasmıyandan

    YanıtlaSil
  21. hocam bunlar virüslü değildir demi

    YanıtlaSil
  22. trafic racer oyununu yaparmısın hocam

    YanıtlaSil
  23. trafic racer oyununu yaparmısın hocam

    YanıtlaSil
  24. trafic racer oyununu yaparmısın hocam

    YanıtlaSil
  25. trafic racer oyununu yaparmısın hocam

    YanıtlaSil
  26. trafic racer oyununu yaparmısın hocam

    YanıtlaSil
  27. telefonamı atcaz ve oyunu indirmemiz gerekiyormuu play stordan

    YanıtlaSil
  28. Yaa abi benim telefon acmiyor yaa abi bul bi care suna yaa kurulmuyo bile yaa yardimmm edinn bana offgg :(

    YanıtlaSil
  29. hocam galaxy pocket hızlandırıcıyı kurdum
    Jellyblast v3 for pocketi kurdum
    root attım ama bu oyunu yüklemiyor

    YanıtlaSil
  30. Abi temple run da koyarmısın

    YanıtlaSil
  31. Titanium Wood Stoves - A glass stoves made by The Tinten Group
    The titanium wood titanium sunglasses stoves make price of titanium it ideal for beginners, experienced or experienced. All titanium price per ounce the other steel stoves are constructed in 2018 ford fusion energi titanium the same way 2020 edge titanium you would

    YanıtlaSil