7 Haziran 2013 Cuma

DSP Manager - Kaliteli Ses Yükseltme APK [VİDEOLU]


Arkadaşlar eminimki hepimiz telefonumuzun kısık sesinde çok çekmişizdir . Film izlerken olsun , müzik dinlerken olsun kısık sesden dolayı pek rahatsız olmuşuzdur . Sizlere şimdi ses kalitesini bozmayan sesi kaliteli olarak çıkaran boyutu küçük boyutundan büyük işler başaran uygulamamız DSP Manager'i paylaşıcam arkadaşlar . Android cihazların birçoğu daha fazla ses verebilecek olmasına rağmen ses kabiliyetleri yazılımsal olarak sınırlandırılmıştır . Üstelik ses ayarlarını kulaklık, telefon hoparlörü ve bluetooth cihazlar için ayrı ayrıda yapabilirsiniz. Uygulamanın çalışabilmesi için cihazın ROOT olması gerekiyor. Root değilseniz BURADAN root yapın .

Uygulamanın Videosu ;

Arkadaşlar resimlere gerek duymadım kendi telefonumdan programın nasıl kullanılacağını açık açık gösterdim benim yaptıklarımı harfi harfine yaparsanız ses'de bi artış olacaktır . Videonun sonunda müziklere girip müzik açtım sesi kısık olduğu sesini kapattım komple ondan ses çıkmadı :)

İndirme ;

Kurulum : APK Dosyasını kurup videoda yaptıklarımı yapın tamamdır .
Ama videoyu izleyemenler içinde kısa bir anlatım programda HEADSET , PHONE SPEAKER , BLUETOOTH DEVİCE ' bu üç seçeneğe girip ordaki seçeneklerin hepsini işaretlemek ve ekolayzeri yükseltmek üçündede aynı şeyi yapın tamamdır .



6 yorum :

  1. dosyayi apk olarak degilde zip olarak indiriyor. neden olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. file exploreri play storeden indirin sonra file explorerden indrdiginiz dosyayi secip rename diyin.ve ismin sonundaki .zip i .apk yapin tanamdir .

      Sil
  2. tesekkurler simdi oldu.

    YanıtlaSil
  3. tesekkurler simdi oldu.

    YanıtlaSil
  4. hocam bu telefondaki rom nedri acaba?

    YanıtlaSil
  5. virüs gibi bi sıkıntı yok değilmi arkadaşlar

    YanıtlaSil