31 Mart 2013 Pazar

Holo Launcher PLUS 2.0.2 FULL



Evet arkadaşlar konumuz telefonumuza görsel ve hız olarak mükemmel bir katkı sağlayacak olan launcher programımız Holo Launcher Plus . Ayrıca size PLUS yani google playda paralı satılan sürümünü ücretsiz veriyorum . Launcher'imiz Tamamen İce Cream Sandwich YANİ İCS türüdür .
Üstelik program TAMAMEN TÜRKÇE'DİR . Gerçekten bu beni mutlu etti . Telefonum bizzat çok hızlandı . Gayet memnunum 3 aydır kullanıyorum . Daha önce çok launcher denedim ama bunun gibi'sini hiç görmedim . Google playda 3.18$ ' dır . Ana ikonlar simgeler İCS tarzıdır .



                                                   Launcher'in Resimleri ;







Evet indirmeye geçelim ; 



Kuruluma Geçelim ;


Dosyamızı İndirelim ve ZArchiver Programı ile rardan çıkaralım .

Çıkan Klasördeki 2 Adet Apk Dosyasını Aşağıdaki Sıra Doğrultusu İle Kuralım . 

                          1)Holo Plus Launcher - galaxypockettr.blogspot.apk

                          2)Holo Plus Launcher KEY-galaxypockettr.blogspot.apk

Ve İşlem Tamamdır Rahatlıkla Kullanabilirsiniz .Bir Sorunuz Olduğu Zaman Yorum Atarak Sorabilirsiniz .







12 yorum :

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. hocam yüklenmiyor yardım edermisin key yükleniyor ama digeri yüklenmiyor yardım edermisin

    YanıtlaSil
  4. O zaman oburunu google playdan yukleyin .

    YanıtlaSil
  5. tamamen türkce yazmıssın görüntüler ingilizce :D

    YanıtlaSil
  6. Yusuf kardes merhaba
    Web de 2.0.3 diye güncellemesini gördüm. Bize uygun mu bilgin var mi
    Veya bu holo luncher plus a güncelleme gelecek mi teşekkür

    YanıtlaSil
  7. http://www61.zippyshare.com/v/26780147/file.html bahsettiğim güncelleme iniyor ama extarct dan sonra yüklenemedi diyo 1mb lik mayis ayındaki güncelleme vkt olrsa bi bakar misiniz

    YanıtlaSil
  8. yusuf kardeş ben holo launcher 2.0.3 yükleme hatasını buldum. 2.0.2 yi kaldırmak gerekiyor. ondan sonra kurulursa kabul ediyor. plus kurulumunu hiç ellemiyoruz. o kalıyor

    YanıtlaSil
  9. yusuf kardeş telefona format atmak istediğimizde nasıl stock rom sd karttan yükleme yapıyor isek, kendimizin rootlayarak hazırladığımız özel romu yedekleyip bir sorun olduğunda (yine stockta olduğu gibi)sd karttan yüklemeyi nasıl yaparız(dload dosyası gibi) hangi programla yapılır bilginiz varmı yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  10. hocam telefonun android sürümünü yüseltecek 1 program varmı acaba

    YanıtlaSil
  11. Hocam telefon rootlanmış s4 programı hem senin linkten hem play storedan kurdum görüntü değişti ama bildirim paneli ve açılış değişmedi var mı bunu halledebilecek bi yol yöntem?

    YanıtlaSil